مکمل بنزین
گوناگونخبر

حلقه‌های نامزدی الهام گرفته از Ford Fiesta را ببینید!

در زندگی لحظات زیادی وجود ندارند که با روز نامزدی شما قابل مقایسه باشند، فرقی نمی‌کند که پیشنهاد ازدواج مجلل و فوق العاده باشد یا یک خواستگاری ساده و بی آلایش؛ این لحظه برای همه زوج‌ها به یاد ماندنی خواهد بود، به خصوص اگر حلقه شما از قطعات بازیافتی خودروها ساخته شده و به گونه‌ای طراحی شده باشد که شبیه به خودروهای اقتصادی فورد به نظر برسد. صبر کنید. توضیح خواهم داد!

این حلقه‌ها اغلب از قطعات بازیافتی خودرو، به ویژه مبدل‌های کاتالیزوری (به لطف پلاتین و سایر فلزات به کار برده شده در آنها) ساخته می‌شوند. صادقانه بگوییم این حلقه‌ها بسیار زیبا به نظر می‌رسند، حتی حلقه‌هایی که بر اساس چراغ‌های جلو Ford Fiesta ST طراحی شده‌اند، سازنده حلقه‌ها یک شرکت بریتانیایی به نام Scrap Car Comparison است، همانطور که از اسمش پیداست، تمرکز این کمپانی بر پیدا کردن بهترین قیمت خرید/فروش خودروهای قراضه برای مردم است و حرفه آن جواهرسازی نیست.

بخش جواهرات این شرکت با مشارکت ادوارد فلمینگ، یک طراح جواهرات نامزدی، که به گفته Scrap Car Comparison، حدود 15 سال در زمینه طلا و جواهر سابقه دارد راه اندازی شده است. البته خرید یک حلقه نامزدی که طراحی آن از یک خودروی ارازن قیمت الهام گرفته و سازنده آن یک شرکت قیمت گذاری برای خودروهای قراضه است چندان ایده آل به نظر نمی‌رسد.

اما این حلقه‌ها واقعا زیبا هستند؛ نمونه‌های ارائه شده شامل حلقه Fiesta که پیش‌تر هم ذکر شد هستند، این حلقه‌ها آبی رنگ بوده و نگین‌هایی دارند که تداعی گر چراغ‌های جلو خودرو است. به علاوه دو سبک سفارشی دیگر هم ارائه شده‌اند که تم لامبورگینی هوراکان و مینی کلاسیک را دارند؛ احتمالا با خود فکر می‌کنید که قرار دادن یک الماس بر روی یک تایر شکل داده شده، به عنوان حلقه نامزدی کمی ساده است، اما، برای دوست‌داران اتومبیل این حلقه‌ها بهترینند.

علاوه بر سبک‌های سفارشی، این حلقه‌ها می‌توانند با حکاکی شخصی سازی شوند و از آنجا که حلقه‌ها از خودروهای بازیافتی تولید می‌شوند، از لحاظ تئوری، یک خودرو قدیمی که برای شما و شریک‌تان ارزشمند بوده می‌تواند به یک سمبل ابدی از عشقتان تبدیل شود. Scrap Car Comparison، هنوز قیمت حلقه‌ها را ذکر نکرده و تنها گفته است که سفارش مشتریان را خواهد پذیرفت. امروزه شما می‌توانید از طریق وب‌سایت کمپانی Scrap Car Comparison سفارشات خود را ثبت کنید

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بسمه تعالی
    ای سایتها و رسانه های بدآموز ! سوره الرحمن آیه 31 را بزودی پس از ماه صفر عملی خواهیم کرد. لعنت بر شیطان صفتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا