مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروبرگزیده‌هاتماشاخانهخبر

تجمع دیگر حواله‌داران شهرخودرو و ریگان‌خودرو برگزار شد؛ این‌بار بی‌ادبی مدیر!

و اما باز و برای چند دهمین‌بار، مشتریان و حواله داران شرکت شهر خودرو به عنوان نماینده فروش شرکت ریگان خودرو بدلیل عدم اجرای تعهدات، در مقابل این دو شرکت تجمع کردند.

شرکت ریگان خودرو که در اوایل سال 97 با قراردادی، شهر خودرو را نماینده فروش محصولات خود کرد و توانست در طی سه سال، از افراد بسیاری در قالب فروش خودرو کوپا، وجه‌های بسیاری را دریافت کند، هم اکنون با گذشت سه سال، توانایی عمل به تعهدات خود را ندارد.

بدعهدی ریگان و شهر خودرو

اما ساعاتی پیش و باتوجه به تصاویر ارسالی توسط مخاطبان پایگاه خبری چرخان، باز حواله داران این دو شرکت، تجمعی را در مقابل شرکت شهر خودرو برگزار کردند. هم‌چنین گویا این تجمع، برای هدف دیگری هم اتفاق افتاده است. باتوجه به شایعاتی مبنی بر اینکه در روزهای گذشته یکی از مشتریان خانم به شرکت شهر خودرو برای مصالحه و برخی عناوین دیگر مراجعه کرده، با واکنش بسیار تند مدیرعامل این شرکت مواجه شده و بطوریکه کار به کتک کاری این مشتری خانم منجر گردیده است.

در همین رابطه، حواله داران خودرو کوپا در تجمعی، درخواست عذرخواهی مدیرعامل شهرخودرو از فرد مذکور را داشتند که او هم این کار را نکرد!

ویدئو تجمع حواله داران شرکت شهرخودرو، به عنوان نماینده فروش شرکت ریگان خودرو

 

شهر خودرو مسئول فروش محصولات تولیدی ریگان خودرو از سال 97 همکاری با هم را شروع کردند. گویا شرکت شهر خودرو علی‌رغم ناتوانی در تحویل خودرو برای ثبت‌نام کنندگان خرداد و تیر 97، همچنان بعد از آن مدت، پیش‌فروش خودرو کوپا را ادامه داده و تا به امروز توانایی تحویل این خودرو به‌صورت انبوه به حواله داران را ندارند. البته بهتر است بدانید که بیش از 940 نفر فقط در سال 97، حواله دار این خودرو هستند.

این شرکت از سال 97 و با سررسید موعد تحویل خودرو کوپا که اکثر آنان در تیپ رویال و فلگشیپ بوده‌اند، هرروز بهانه‌هایی را برای مشتریان مظلوم لیست کرده و از تحویل خودرو سر باز می‌زنند. تحریم‌های ظالمانه، تبدیل به نیوفیس، مشکلات گمرکی، ورشکستگی زوتی، تنها چند مورد از بهانه‌هایی است که ریگان خودرو تحویل حواله داران مظلوم کوپا داده است. لازم به ذکر است که شرکت شهر خودرو همچنان در سال‌های ۹۸ و ۹۹ هم اقدام به ثبت‌نام این خودرو کرده بود!

باتوجه به تغییراتی که در امور مدیریتی دولت، قوه قضائیه و… رخ داده است، مسئولان بیشتر به فکر این نوع از مشکلات مردم هم باشند. زیرا تنها ریگان خودرو و شهر خودرو نبوده که به تعهدات خود عمل نکرده اند؛ براساس برآوردها، بیش از 30 شرکت رسمی و لیزینگی بدعهد، همچنان تکلیف و تعهدشان نسبت به مشتریان معلوم نیست…

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. میگن سرمایه گذار جدید اومده.اونم تا زمونی که بفهمه چی به چیه یه سال گذشته.عملا مسخره اینا شدیم

  2. شرکت نگین خودرو هم هیچ برنامه ای برای تحویل خودروهایی که چهار سال پول آن را گرفته ندارد ومردم بیچاره سرگردانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا