مکمل بنزین
گوناگونخبر

معرفی نسخه ویژه‌ای از مک‌لارن 720S به خاطر پیروزی در فرمول یک

تیم فرمول یک مک‌لارن در مسابقه جایزه بزرگ ایتالیا که دو هفته پیش در پیست مونزا برگزار شد، با کسب جایگاه اول و دوم، موفقیتی تاریخی کسب کرد. حال مدت کوتاهی بعد، این شرکت بریتانیایی با معرفی نسخه ویژه‌ای از سوپراسپرت 720S این پیروزی بزرگ را جشن گرفته است. این نسخه ویژه، دنیل ریکیاردو ادیشن نام دارد و برای گرامیداشت موفقیت این راننده استرالیایی طراحی شده که در مونزا بالاتر از هم‌تیمی خود، لندو نوریس، روی سکوی اول رفت.

از این نسخه ویژه فقط سه دستگاه ساخته می‌شود و فقط در استرالیا عرضه خواهند شد. هر سه دستگاه با همان رنگ نارنجی پاپایا و تریم‌های آبی‌رنگ خودروی مسابقه‌ای فرمول یک MCL35M مک‌لارن رنگ‌آمیزی می‌شوند؛ بنابراین، بیشتر بدنه خودرو به رنگ نارنجی پاپایا است و تریم آبی فقط در قسمت‌های کوچکی مثل آینه‌های جانبی، پانل جانبی و دریچه‌های هوای روی کاپوت دیده می‌شوند. شماره مسابقه‌ای ریکیاردو یعنی عدد سه و همین‌طور پرچم استرالیا هم روی درهای خودرو کار شده است. این 720S تولید محدود به رینگ‌های مشکی‌رنگ با کالیپرهای ترمز آبی‌رنگ مجهز است.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد مک‌لارن 720S دنیل ریکیاردو ادیشن در کابین آن‌هم ادامه پیدا کرده و در اینجا نیز تریم‌های نارنجی پاپایا در صندلی‌ها، رو دری‌ها، داشبورد و غربیلک فرمان به چشم می‌خورد. روی پارکابی‌ها هم امضای ریکیاردو حک شده است. مدیر تجاری مک‌لارن در رابطه با این نسخه ویژه گفته است:

پس از عملکرد فوق‌العاده مک‌لارن با کسب نتیجه یک دو در گرند پری ایتالیا، حالا زمان مناسبی برای نمایش این سری تولید محدود است. 720S مدل مناسبی برای تجلیل از دستاوردهای دنیل است و ما خوشحالیم که آن‌را با پرچم استرالیا که توسط MSO طراحی شده مزین کرده‌ایم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا