Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

یک‌چهارم JMC S350 مونتاژ شده ریگان‌خودرو، بصورت احتکاری توسط پلیس کشف شد!

روزهای گذشته بود که شایعاتی مبنی بر پیدا شدن تعدادی خودرو احتکاری از پارکینگی در استان کرمان، منتشر گردید. در همین رابطه، به تازگی فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۴ دستگاه خودرو JMC احتکار شده در پارکینگی در شهر کرمان طی عملیات ماموران کلانتری ۱۱ خبر داد.

به گزارش چرخان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری در رابطه با این موضوع پرداخته که با توجه به نوسانات اخیر در بازار خودرو و سوءاستفاده عدهای سودجو از وضعیت موجود، ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان کرمان با انجام کار اطلاعاتی از وجود تعدادی خودرو خارجی در یک پارکینگ مطلع شده و رسیدگی موضوع و شناسایی عاملان این خودروها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت خبر داشت، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران در بازرسی از این پارکینگ، ۳۴ دستگاه خودرو JMC احتکار شده صفر کیلومتر را کشف کردند. فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان گفت که در این خصوص ۲ متهم دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

لازم به ذکر است که خودرو JMC S350 از اوایل اردیبهشت ماه سال 99 وارد خطوط مونتاژی شرکت ریگان خودرو شده بود که بدلایلی از جمله ناقص بودن برخی قطعات، ورودش به تاخیر افتاده و اولین سری این خودرو در اسفندماه سال مذکور به مشتریان تحویل داده شد. متاسفانه شرکت ریگان خودرو علیرغم داشتن تعهدات و معوقات بسیار در رابطه با خودرو کوپا، اما جی ام سی اس350 را کاملا به صورت غیررسمی بفروش رسانده و به حواله داران خودرو کوپا اختصاص نداد!

برای اطلاعات بیشتر، برروی لینک زیر کلیک فرمائید:

اقدام عجیب ریگان خودرو در فروش و تحویل مخفیانه JMC S350

به نظر میرسد، شرکت مذکور تاکنون توانسته تا 120 دستگاه از این خودرو را به تولید برساند. هم‌چنین احتکار 34 دستگاهی S350 باتوجه به تیراژ تولیدی اشاره شده، درصورت واگذار نشدن به فردی و نبود فاکتور فروش، مسئله را مشکوک جلوه خواهد داد. باید منتظر ماند و دید تا بالاخره این خودروهای احتکاری مربوط به شرکت مادر بوده و یا توسط فردی خریداری شده است؟! تاکنون نیز شرکت ریگان خودرو در این رابطه، عکس‌العملی را نشان نداده است.

معرفی کوتاه JMC S350

جی‌ام‌سی S350 دارای یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ است که با اتصال به گیربکس 6 سرعته ZF، توانایی تولید 202 اسب بخار قدرت و 325 نیوتن متر، گشتاور را دارد. هم‌چنین باتوجه به این که این شاسی بلند در میان شاسی بلندهای شاسی مستقل قرار می‌گیرد، پس انتظار وزن بالا این خودرو دور از ذهن نیست. هم‌چنین بهتر است بدانید این خودرو ابعادی 4798 میلی متری در طول، 1895 میلی متری در عرض، 1855 کیلوگرم وزن دارد.

باتوجه به اخبار واصله، این خودرو با طیف رنگی سفید، مشکی، نقره‌ای، بادمجانی و قهوه‌ای در کارخانه ریگان خودرو مونتاژ شده است. اما از امکانات مهم JMC S350 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• سانروف
• تریم چرمی صندلی‌ها به همراه گرم‌کن صندلی‌های ردیف اول
• تنظیم آینه ها به صورت برقی به همراه گرمکن
• صندلی راننده برقی
• کروزکنترل
• سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش
• مانیتور 8 اینچی به همراه دوربین دید عقب
• دارای سنسور هشدار موانع در عقب و جلو خودرو
• 7 نفره
• حالت چهارچرخ متحرک
• سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای
• و…

3 دیدگاه
  1. ناشناس می گوید

    نامردا بی وجدان ماشینمونو بدین

  2. علی می گوید

    بخدا دیگه خسته شدیم وارد چهارمین سال شد.مسئولین هم بدادمون نمیرسن.خدا لعنت کنه کسی رو که کم کاری میکنه

  3. ناشناس می گوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.