مکمل بنزین
گوناگونخبر

هیوندای استاریا کیندر، جذاب‌ترین سرویس مدرسه دنیا!

بچه‌ها در کره جنوبی به‌زودی می‌توانند با اتوبوس مدرسه جذاب هیوندای استاریا کیندر به مدرسه بروند. Kinder یک کلمه آلمانی است که کودک معنی می‌دهد. در این اتوبوس مدرسه، شاهد همان طراحی جذاب استاریا هستیم که چراغ‌های چشمک‌زنی به جلو و عقب سقف آن اضافه شده است. همچنین یک علامت ایست کوچک و تاشو هم روی درب راننده به چشم می‌خورد. مثل همه اتوبوس‌های مدرسه، این خودرو هم در بیرون به‌طور کامل با رنگ زرد رنگ‌آمیزی شده است.

استاریا کیندر با 11 یا 15 صندلی قابل سفارش است که همه آن‌ها به کمربندهای ایمنی با قابلیت تنظیم ارتفاع مجهز هستند تا برای همه کودکان با هر قد و سنی مناسب باشند. همچنین سیستم یادآور کمربند نیز به راننده نشان می‌دهد که آیا کودکان کمربند ایمنی خود را بسته‌اند یا نه. استاریا کیندر از سیستم‌های ایمنی دیگری مثل دستیار جلوگیری از برخورد جلو، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، دستیار جلوگیری از برخورد در نقاط کور و سیستم جلوگیری از تصادف عقب هم برخوردار است. هیوندای فعلاً مشخصات قوای محرکه استاریا کیندر را اعلام نکرده اما این ون در اروپا با یک پیشرانه 2.2 لیتری دیزلی با 175 اسب بخار قدرت و 430 نیوتن متر گشتاور و یک موتور 3.5 لیتری تنفس طبیعی بنزینی با 268 اسب بخار قدرت و 330 نیوتن متر گشتاور عرضه می‌شود. برای انتقال نیروی موتورها هم گیربکس‌های شش سرعته دستی یا هشت سرعته اتوماتیک قابل انتخاب است.

قیمت استاریا کیندر در نسخه یازده‌نفره در کره از 34.78 میلیون وون معادل 29 هزار دلار و در نسخه پانزده‌نفره از 37.41 میلیون وون معادل 31,300 دلار آغاز می‌شود؛ اما علاوه بر این نسخه، هیوندای نسخه‌های دیگری از استاریا مثل ون باری را هم ارائه می‌کند. این نسخه در مدل‌های دو یا پنج‌نفره و با درب پشتی یک یا دوتکه قابل خریداری خواهد بود و در داخل 4935 لیتر فضای بار ارائه می‌کند. هیوندای همچنین برنامه ساخت یک نسخه مخصوص پیک‌نیک از استاریا را هم دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا