مکمل بنزین
خبر

اجاره موتور و ماشین در کیش با بهترین قیمت

اجاره موتور و ماشین در کیش

در دنیای امروز ماشین و وسایل نقلیه را می توان یکی از مهم ترین و اصلی ترین وسیله های رفاهی انسان عنوان کرد به گونه ای بسیاری از افراد حتی تحمل چند ساعت دوری از ماشین و استفاده نکردن از آن را ندارند. جزیره کیش از جمله مناطق دیدنی و جذاب ایران است که سالانه میزبان هزاران نفر از داخل و خارج کشور است. این جزیره توریست پذیر امکانات رفاهی متعدد و مناسبی برای مسافران و توریست ها دارد و افراد می توانند با اجاره موتور و ماشین در کیش از سفر و تفریح خود لذت دوچندانی ببرند.

تصویر موستانگ کوپه برای اجاره در کیش
از آنجایی که بردن ماشین و وسایل نقلیه شخصی به جزیره کیش به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص و همچنین قوانین جزیره می تواند چالش برانگیز باشد شرکت های متعددی در زمینه رنت خودرو در این جزیره فعالیت می کنند و خدمات ویژه و متنوعی به مشتریان خود ارائه می کنند. افرادی که برای مدت مشخصی در این جزیره اقامت دارند می توانند از خدمات اجاره روزانه یا ماهانه موتور و ماشین استفاده کرده و خاطرات خوبی برای خود ثبت کنند.

اجاره ماشین ارزان در کیش

جزیره کیش اگرچه از نظر آب و هوا، موقعیت جغرافیایی و جاذبه های گردشگری یک مکان بی نظیر و عالی در کشور ایران است اما به دلیل اینکه ورود کالاهای خارجی مانند خودروها و موتورهای لوکس از برندهایی همچون بی ام و، بنز، پورشه، هیوندای، تویوتا و … مشمول مالیات گمرکی نمی شوند، افراد می توانند با قیمت های کمتری نسبت به نقاط دیگر کشور اقدام به رنت وسیله نقلیه بکنند. اجاره خودرو ارزان در کیش به افراد اجازه می دهد که لذت و هیجان رانندگی با خودروهای لوکس و لاکچری دنیا را با قیمت های مناسب تجربه کنند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند. همچنین اجاره موتور و ماشین ارزان در کیش می تواند مزیت های متعددی داشته باشد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است:

·        اجاره خودرو در کیش باعث می شود افراد آزادی عمل، آسایش و رفاه بیشتری داشته باشند و برای حمل و نقل و رفت و آمدهای خود مشکلی نداشته باشند.
·        رنت وسایلی مانند موتور و ماشین می تواند در کاهش هزینه های سفر بسیار موثر باشد.
·        افراد می توانند رانندگی با محصولات برندهای معتبر و شناخته شده جهان را تجربه کنند.
·        افراد با اجاره موتور و ماشین دیگر نگران پرداخت هزینه های بیمه، جرایم رانندگی، تعمیرات و نگهداری ماشین شخصی نخواهند بود.
·        افراد با اجاره ماشین در کیش دغدغه ای در مورد کاهش ارزش خودروهای گرانقیمت شخصی خود ندارند.
·        افرادی که فقط برای موارد خاص نیاز به ماشین دارند نیازی به صرف سرمایه های زیاد برای خرید ماشین ندارند و می توانند از خدمات اجاره استفاده کنند.

تصویر فورد ادج برای اجاره در جزیره کیش

همین امر باعث می شود که قیمت ماشین های لوکس در کیش نصف شهرهای دیگر ایران باشد و این می تواند به افراد کمک کند که ماشین های مورد نظر خودشان را با قیمت های مناسب و ارزان اجاره کنند. افراد می توانند برای اجاره ماشین ایرانی در کیش و همچنین ماشین های خارجی از چندصدهزار تومان تا چند میلیون تومان در روز هزینه کنند.

شرایط اجاره ماشین در کیش

امروزه شرکت های متعددی در جزیره کیش در زمینه اجاره انواع ماشین ها و موتورهای داخلی و خارجی فعالیت می کنند و خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می کنند. هر کدام از این کمپانی های برای اجاره موتور و ماشین شرایط و ضوابط خاص خود را دارند اما به صورت کلی می توان گفت شرایط اصلی اجاره انواع وسایل نقلیه در جزیره کیش به شرح زیر می باشد:

·        داشتن سن قانونی (18 سال برای ایرانیان و 20 سال برای اتباع خارجی) و در اختیار بودن کارت ملی و گواهینامه معتبر برای فرد اجاره کننده
·        پرداخت هزینه اجاره موتور و ماشین با توجه به مدت زمان اجاره
·        قرار دادن چک یا پول نقد به منظور ضمانت خودرو با توجه به میزان ارزش واقعی ماشین یا موتور
·        امانت گذاشتن پول نقد برای ضمانت خلافی خودرو (با توجه به مدت زمان اجاره)
·        رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و عدم تاخیر در تحویل ماشین

به صورت کلی افراد مختلف برای اجاره موتور برقی در کیش یا اجاره انواع خودروهای داخلی و خارجی مشکل و چالش های خاصی نخواهند داشت و می توانند با ارائه مدارک معتبر از خدمات اجاره این وسایل استفاده کنند. بسیاری از شرکت ها نیز برای رفاه بیشتر مشتریان خود شرایط رنت ماشین را ساده تر کرده اند و مدارک کمتری از مشتریان درخواست می کنند.

موتورهای برقی شرکت کیش استریت
قیمت اجاره موتور و ماشین در کیش

همانطور که گفته شد جزیره کیش یک منطقه آزاد است و کالاهای خارجی که وارد این جزیره می شوند مشمول مالیات گمرکی نخواهند شد بنابراین هزینه اجاره وسایل نقلیه در این جزیره کمتر از سایر نقاط کشور است. به صورت کلی نمی توان قیمت و هزینه های مشخص و دقیقی برای اجاره ماشین در کیش عنوان کرد چرا که به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از مهم ترین فاکتورهای موثر در هزینه های اجاره ماشین و موتور در کیش می توان به موارد زیر اشاره نمود:
·        کشور و برند تولید کننده وسیله نقلیه
·        مدل و سال ساخت وسیله
·        میزان کارکرد و سلامت وسیله نقلیه
·        قیمت و ارزش روز وسیله نقلیه
·        حضور یا عدم حضور راننده و …

در نهایت ممکن است حتی قیمت ارزان ترین اجاره ماشین در کیش نیز دستخوش تغییراتی شود که تحت تاثیر عوامل دیگری مانند هزینه های تصادفات و سوانح احتمالی، هزینه های سوخت و بنزین، هزینه های مربوط به جرایم رانندگی، هزینه های مربوط به خدمات ویژه شرکت مانند گل آرایی ماشین عروس و …
سخن نهایی
جزیره کیش به عنوان یک منطقه توریست پذیر و آزاد اقتصادی هر ساله میزبان هزاران نفر از داخل و خارج کشور است. افرادی برای آزادی عمل بیشتر و حمل و نقل و رفت و آمد ساده تر در این جزیره می توانند از خدمات اجاره موتور و ماشین در کیش استفاده کنند. افراد برای کرایه موتور شارژی در کیش و سایر وسیله های نقلیه در این جزیره مشکل چندانی نخواهند داشت چرا که شرکت های متعددی وجود دارند که با شرایط مختلف ماشین ها و موتورهای مختلف و متعدد را در اختیار آنها قرار می دهند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا