مکمل بنزین
خبر

فروش مانیتور تصویری خودرو بنز و BMW

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در سال‌های اخیر، تولید تجهیزات رفاهی و کاربردی برای انواع مختلف خودرو نیز افزایش یافته است. خودروسازان معروف دنیا برای سرگرم شدن و جلب رضایت مشتری‌های خود و کسب رتبه‌های برتر در بازار رقابتی فروش خودرو، محصولات خود را به همراه مانیتور تصویری خودرو به بازار عرضه می‌کنند. اکثر خودروهای موجود در بازار ایران فاقد مانیتور تصویری هستند. به همین دلیل خرید و نصب مانیتور تصویری خودرو در کشور ما طرفداران زیادی دارد. با وجود تنوع زیاد در بین مانتیورهای تصویری بازار، انتخاب مانیتور مناسب و با کیفیت کاری نسبتا دشواری به نظر می‌رسد. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع و ویژگی‌های مانیتور خودرو آشنا کنیم و در ادامه به معرفی مانیتور‌های تصویری خودرو مانند مانیتور تصویری x1، مانیتور تصویری x3، مانیتور تصویری E90، مانیتور تصویری E60 و مانیتور تصویری BMV 528 بپردازیم.

آشنایی با انواع مانیتور تصویری خودرو

  • مانیتور تصویری خودرو ویندوز

مانیتورهای تصویری ویندوز با استفاده از نسخه قدیمی CE  قابل استفاده هستند. این مانیتورها قابلیت‌های محدودی دارند و امکانات سخت‌افزاری آن‌ها ضعیف است. به همین دلیل امکان نصب برنامه‌های کاربردی روی آن‌ها وجود ندارد. این دستگاه‌ها فقط برای پخش موسیقی،‌ رادیو،‌ بلوتوث و پخش ویدئو با فرمت‌های قدیمی مناسب هستند. با توجه به عرضه مانیتورهای جدید و پیشرفته، امروزه مانیتورهای ویندوز طرفداران زیادی ندارند.

  • مانیتو تصویری خودرو اندروید

مانیتورهایی که با سیستم عامل اندروید ساخته شده‌اند، امکانات زیادی دارند. عملکرد مانیتور تصویری خودرو کاملاً به گوشی‌های هوشمند اندروید شباهت دارد. امکان اتصال به اینترنت و وای فای، قابلیت نصب اپلیکیشن‌های اندرویدی دانلود شده از کافه‌ بازار و پلی استور، امکان نصب رهیاب‌های آنلاین و آفلاین، پخش موزیک و ویدئو برخی از مهمترین امکانات فوق‌العاده مانیتورهای اندرویدی به شمار می‌روند.

  • مانیتور تصویری خودرو سقفی

یکی از بهترین مانیتورهای خودروی موجود در بازار مانیتورهای سقفی می‌باشند. مشاهده مانیتورهای نصب شده روی داشبورد برای سرنشینان عقب خودرو سخت است. برای دید بهتر و راحتی افراد در صندلی‌های عقب خودرو مانیتورهای سقفی تاشو طراحی شده‌اند. در هنگام استفاده آن را از سقف خودرو آویزان می‌کنند و هنگام پیاده شدن می‌توان آن را به سمت سقف خودرو جمع‌آوری کرد. این مانیتور برای نصب روی خودروهایی بزرگ مناسب است.

  • مانیتور تصویری خودرو دیجیتالی

مانیتورهای دیجیتالی از بهترین محصولات موجود در بازار هستند. گیرنده‌های دیجیتالی که در این مانیتورها تعبیه می‌شود، امکان مشاهده شبکه‌های تلویزیونی را برای سرنشینان خودرو فراهم می‌کند. با کمک پورت usb امکان اتصال فلش مموری و مشاهده فایل‌های ویدئویی بر روی مانیتور نیز وجود دارد.

استفاده از مانیتور تصویری خودرو چه مزایایی دارد؟

  • امکان‌ پخش دی وی دی
  • امکان اتصال به وای فای و اینترنت
  • استفاده از مانیتور به عنوان مسیریاب، GPS و نقشه
  • امکان پخش فایل‌های ویدئویی و موزیک
  • امکان نصب کارت‌های حافظه به مانیتور
  • داشتن حافظه داخلی بالا برای ذخیره‌سازی فایل‌ها
  • به نمایش درآوردن تصاویر خروجی دوربین در صفحه مانیتور
  • امکان نصب برنامه‌های اندرویدی متنوع
  • داشتن بلوتوث و رادیو
  • داشتن درگاه کابل AUX
  • امکان نصب مانیتور روی داشبورد، صندلی پشتی و سقف خودرو

هنگام خرید مانتیور تصویری خودرو باید به چه نکاتی توجه کرد؟

مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید مانیتور خودرو باید مورد توجه قرار گیرد، نرم افزار نصب شده رو مانیتور و میزان کیفیت صفحه نمایش آن است. کیفیت صفحه نمایش به پیکسل‌های تصویر، مات بودن یا براق بودن صفحه و میزان نور آن بستگی دارد. در رابطه با نرم افزار مانیتور نیز باید به نیاز خود توجه داشته باشید. اگر هدف شما از خرید مانیتور استفاده از پخش موسیقی و ویدئو با فرمت‌های قدیمی و رادیوی آن است، نرم‌افزار ویندوز گزینه مناسبی برای انتخاب است. اما اگر به مانیتورهایی پیشرفته با امکانات بیشتر و کیفیت اجرای بهتر علاقه دارید، خرید مانیتورهایی با نرم افزار اندروید را به شما پیشنهاد می‌کنیم. نکته آخری که در خرید مانیتور اهمیت دارد، توجه به قیمت این دستگاه است‌. اگر خودروی شما جزء خودروهای گران و خارجی است، مانیتورهای با کیفیت با قیمت بالا خریداری کنید. برای خودروهای داخلی نمونه‌های ارزان‌قیمت به صرفه‌تر خواهند بود.

 

معرفی چند مانیتور تصویری خودرو BMW

  •  مانیتور تصویری x1

مانیتور تصویری  x1 با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای خودروی BMW ساخته شده است. این مانیتور با کیفیت و زیبا دارای سیستم عامل اندروید است، با خدمات پس از فروش و ضمانت یک ساله عرضه می‌شود. امکانات این مانیتور شامل قابلیت اتصال به اینترنت، تلویزیون دیجیتال، رادیو، نصب برنامه‌های متنوع، بلوتوث، چی پی اس و غیره می‌باشد.

  • مانیتور تصویری x3

یکی دیگر از برندهای پرفروش مانیتور خودروBMW  موجود در بازار ایران، مانیتور تصویری x3  است. این مانیتور با سیستم عامل اندروید و حافظه داخلی 16 گیگابایت عرضه شده است و با گارانتی یک ساله به فروش می‌رسد. پخش همه فرمت‌ها، صفحه نمایش لمسی، کیفیت فول اچ دی تصویر، قابلیت لود هارد اکسترنال، تلویزیون دیجیتال، اتصال به اینترنت، رادیو، بلوتوث، چی پی اس و غیره  ویژگی‌های مانیتور تصویری x3 می‌باشند.

  • مانیتور تصویری E90

مانیتور تصویری E90  یکی از باکیفیت‌ترین مانیتورهای خودرو BMW  است که با ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش عرضه می‌شود. مشخصات این مانیتور شامل صفحه نمایش لمسی، سیستم عامل اندروید، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، تصاویر با کیفیت فول اچ دی، اتصال به اینترنت، دارای بلوتوث و رادیو، دارای تلویزیون دیجیتال و غیره است‌.

  • مانیتور تصویری E60

مانیتور تصویری E60  یک مانیتور تصویری خودرو محبوب در بین ایرانیان است‌. این دستگاه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های مدرن دنیا ساخته شده است. سیستم عامل این مانیتور اندروید یازده است و حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است. قیمت مناسب، داشتن چهار خروجی صدا، امکان نصب نرم‌افزارهای متنوع اندروید، داشتن تلویزیون دیجیتال، رادیو و بلوتوث، امکان پخش همه فرمت‌ها، صفحه نمایش لمسی، ضمانت نامه یک ساله و خدمات پس از فروش به عنوان مهمترین ویژگی‌های مانیتور تصویری E60 به شمار می‌روند.

مانیتور تصویری BMW528 یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار ایران به شمار می‌رود. این مانیتور با امکاناتی مانند صفحه نمایش لمسی،  سیستم عامل اندروید، صفحه نمایش 8 اینچی با تصویر فول اچی دی، حداکثر ظرفیت حافظه تا 64 گیگابایت، رادیو، بلوتوث، تلویزیون دیجیتال،‌ قابلیت پخش موزیک موبایل، خدمات پس از فروش، گارانتی یک ساله و غیره به فروش می‌رسد.

خرید مانیتور تصویری خودرو از سایت دی وی دی فابریک

برای خرید انواع مانیتور تصویری بنز و BMV می‌توانید به سایت گروه دی وی دی فابریک با آدرس اینترنتی http://dvdfabrik.ir  مراجعه کنید. هدف این گروه فروش و ارائه خدمات و سرویس دهی محصولات حفاظتی، صوتی و تصویری خودرو به هموطنان می‌باشد.‌ تکنسین‌ها و متخصصین دی وی دی فابریک با دانش و تجربه بالای خود سیستم‌های صوتی و تصویری را به بهترن نحو روی خودروهای مختلف نصب می‌کنند. تمام سیستم‌های نصب شده توسط تکنسین‌های گروه دی وی دی فابریک دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر ممنون از سایت خوب چرخان بنده دنبال مانیتور تصویری بی ام و بودم با این صفحه روبرو شدم و خیلی کمکم کرد با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا