مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

هفته آینده، زمان اعلام شرایط‌ فروش کراس‌اوورهای بهمن موتور!

همان‌طور که در اخبار قبلی از چند و چون نشست خبری بهمن موتور با اصحاب رسانه برای شما گفتیم، در این نشست اما مدیرعامل بهمن موتور از اعلام شرایط فروش دو خودرو پرتقاضا دیگنیتی و فیدلیتی طی هفته آینده خبر داد.

محمد ضرابیان به عنوان مدیرعامل شرکت بهمن موتور، دوشنبه در نشست خبری با موضوع تشریح برنامه های توسعه‌ای بهمن موتور از احتمال آغاز فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی طی هفته آینده خبر داد.
وی همچنین در خصوص تامین قطعات محصولات جديد بهمن موتور بیان کرد که یکی از اصلی ترین زیر ساخت ها برای تولید محصول، شبکه نمایندگی و خدمات پس از فروش آن است؛ از اين باب، اطمينان را به مشتريان خود می‌دهيم كه تمام قطعات در نمايندگى‌ها در دسترس بوده و هیچ دغدغه‌ای در این زمینه وجود ندارد.
گفتنی است در این نشست خبری، مدیران بهمن موتور از عرضه 4 محصول جدید دیگنیتی پرستیژ (DIGNITY PRESTIGE)، فیدلیتی پرستیژ (FIDELITY PRESTIGE)، سدان جدید ریسپکت (RESPECT) و در آخر هم ون کارگو اینرودز (INROADS) نهایتاً تا اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد. هم‌چنین عنوان شد که مطابق الزام‌های قانونی، شروع تولید همه محصولات این گروه با داخلی‌سازی حداقل ۲۰ درصدی خواهد بود و تعمیق ساخت داخل همه محصولات به صورت جدی در دستور کار است، به طوری که فیدلیتی و دیگنیتی، دو محصول SUV این گروه تا پایان سال به داخلی‌سازی بیش از ۳۰ درصدی خواهد رسید.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا