مکمل بنزین
برگزیده‌هاتماشاخانه

نگاهی کوتاه و ویدئویی به پرچمدار چری در ایران؛ تیگو 8 پرو!

چری سالها با پیش با محصولات ارزان قیمت خود وارد بازار کشورمان شد؛ مدیران خودرو؛ کم کم اقدام به واردات محصولات متفاوت این کمپانی کرد و روز به روز طیف این خودروها در کشورمان گسترده تر شد.

حال پس از سالها از حضور چری در ایران، مدیران خودرو تقریبا همزمان با کشورهای دیگر؛ یکی از پرچمداران این تولیدکننده بزرگ چین را وارد بازار کرده و قرار است به زودی تولید و فروش آن‌را آغاز کند.

چری تیگو 8 پرو، پرچمدار این کمپانی یک کراس اوور میدسایز است که در نوع خود با طراحی جدید و امکاناتی بسیار زیاد، البته با قیمت بالای 1.5 میلیاردی اش قرار است بازار ایران را کمی از شرایط فعلی به دور کند. این محصول با امکاناتی تقریبا کامل وارد بازار شده است و به خاطر قیمت بالای آن، مدیران خودرو سعی کرده است تا حداقل به جز یکی دو مورد، سایر امکانات و رادارهای این محصول را حذف نکرده و آنهارا همراه با خودرو به ایران بیاورد!

بررسی این خودرو را می‌توانید در لینک زیر بخوانید :

تست درایو ویژه خودروی تیگو8 پرو

حال در ویدئویی کوتاه می خواهیم ظاهر این محصول را دیده و نگاهی به آن بی اندازیم، نظر شما چیست!؟ آیا تیگو 8 پرو میتواند فروش فوق العاده ای در بازار ایران داشته باشد؟!

ویدئو زیر را حتما ببینید :

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. با سلام مردم عادی حتی خوابش رو هم نمیتونن ببینند این ماشین برا از ما بهترانه

  2. غارت زحمت دانشمندان دنیا توسط شرکت‌های خودروسازی ایران یک و نیم میلیارد تومن برای این خودرو یعنی نزدیک به 55 هزار دلار برای خودرویی که قیمت جهانی آن 21 هزار دلار است.

  3. قشنگ معلومه ماشین گزارشگره پراید یا حداکثر پژو هست و بدجوری جوگیر شده. بهش گفتن ماشینو میدیم دو دقیقه باهاش دور بزنی بشرطی که از خودش و قیمتش تعریف کنی. هیچ اشاره ای هم به مشخصات فنی متفاوت این خودرو نکرد!!!

    1. بررسی کامل این خودرو در سایت هست عزیز؛ میتونید ببینید

    1. حاجی هنوز برا فروش نیست تو بازار؛ از کجا خریدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا