مکمل بنزین
گوناگونخبر

کمپانی Hiperon، جذاب‌ترین ون دنیا را ساخته است!

ون‌های باری چندان هیجان انگیز نیستند، چرا که هدف اصلی آن‌ها حمل و نقل کالا و بار است‌‌. اگرچه، Hiperon با انتشار جزئیات جدیدی در مورد Carrier آینده خود که بی شک یکی از زیباترین ون‌های ساخته شده است به این باور پایان داده است.

Carrier که قرار است در سه ماهه دوم سال آینده وارد بازار شود، یک ون تحویل بار جالب است که کانسپت Porsche Vision Renndienst را یادآور می‌شود. همانطور که در عکس‌ها مشخص است، نمای جلو این ون آیرودینامیک بوده و با یک نوار نور باریک و چراغ‌های جلو فرورفته تزئین می‌شود.

در ادامه، اجازه دهید نگاهی به عقب خودرو بیندازیم، شیشه عقب تا سقف شیب‌دار این ون ادامه پیدا کرده و این مدل، از آینه‌های جانبی دیجیتال و یک خط تزئینی تیره بهره می‌برد که باعث شده لچکی‌ها بزرگ‌تر از آنچه هستند دیده شوند‌. سایر نکات برجسته این ون شامل بدنه ساده، درهای کشویی جدیدِ Flush Mount، یک بالابر تقریبا عمودی و چراغ‌های عقب باریک می‌شود.

در مورد اندازه‌های این ون باید بگوییم که طول ون ۲۲۲.۸ اینچ (۵۶۶۰ میلی‌ متر) و عرض آن ۷۸.۸ اینچ (۲۰۰۰ میلی متر) بوده، و ارتفاع آن با فاصله دو محور ۱۴۷.۲ اینچی (۳۷۴۰ میلی متر)، ۷۹.۱ اینچ (۲۰۱۰ میلی متر) است. برای تصور بهتر این اندازه‌ها لازم به ذکر است که این ون اندازه‌ای بین مرسدس متریس و اسپرینتر دارد.

Hiperon تنها یک تصویر از داخل ون منتشر کرده اما گفته که Carrier Basic ۴۹۹۰۰ دلاری، به صفحه نمایش ۱۳ اینچی، گرمکن در صندلی‌های راننده و کروز کنترل مجهز است. از دیگر ویژگی‌های برجسته، می‌توان به ناوبری GPS، دوربین دید عقب و سیستم نظارت بر نقاط کور اشاره کرد.

نسخه پرو Carrier لوکس‌تر است و هر دو صندلی جلو آن گرمکن دارند، صندلی راننده برقی است و برف پاکن‌ها سنسور حساس به باران دارند. در این نسخه، فرمان‌ها گرم شونده هستند و خودرو از جای لیوان گرم‌کن دار و شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند بهره می‌برد. لازم به ذکر است که سیستم سرگرمی و اطلاعات Carrier pro بزرگ‌تر بوده و ۱۵ اینچی است، این سیستم با Android Auto و Apple CarPlay سازگار است. در آخر، سیستم کمک راننده اضافی از جمله کروز کنترل تطبیقی و مانیتور دید فراگیر به این نسخه اضافه شده است.

از خصوصیات عملکردی ون اطلاعات چندانی در دسترس نیست اما می‌توان انتظار داشت که یک پک باتری با توان ۷۵ کیلووات بر ساعت در آن نصب شده باشد که یک پیشرانه الکتریکی ۲۵۶ اسب بخاری (۱۹۸ کیلووات/۲۶۹ps) را تغذیه می‌کند. این ون همچنین بردی برابر ۱۹۹ مایل (۳۲۰ کیلومتر) دارد و ظرفیت حمل بار آن ۲۱۹۴ پوند (۹۵۵ کیلوگرم) است.

این Carrier به چین، اروپا و آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. و در نهایت یک ون هرمس شاتل با ظرفیت ۱۲ نفر به آن اضافه می‌شود. همچین می‌توان انتظار یک شاسی کابین Demeter و یک وانت پیک Aether را نیز داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا