مکمل بنزین
گوناگونخبر

هاوال X داگ، کراس‌اوور فانتزی جدید هاوال

گریت وال موتورز با سرعتی باور نکردنی از خودروهای جدیدش رونمایی می‌کند. جدیدترین خودرو گریت وال از برند هاوال است و Haval x Dog نام گرفته. به نظر می‌رسد هاوال در حال حاضر علاقه دارد نام محصولاتش را از حیوانات بردارد، درست مانند ORA، و برخلاف برند WEY که نام خودروهایش را از انواع مختلف قهوه بر می‌دارد.

برند هاوال در حال حاضر ۱۳ خودرو می‌سازد و ایکس داگ چهاردهمین خودرو این برند خواهد بود. اما خودروهای بیشتری در راه هستند که اکثر آن‌ها طراحی خاص و منحصر به فرد خواهند داشت. لازم به ذکر است که این برند قصد دارد چندین خودروی الکتریکی را نیز به بازار معرفی کند.

Haval X Dog یکی از طراحی‌های خاص این برند است که احتمالا با سلیقه بیشتر مردم سازگار نباشد‌، که البته اشکالی هم ندارد چرا که قرار نیست این خودرو تولید انبوه داشته باشد. ظاهر Haval X Dog واقعا جالب است. خودرو بسیار جعبه‌ای و حجیم به نظر می‌رسد، و درحالی که به خودروهای کلاسیک شباهت دارد مدرن هم هست. قسمت عقب خودرو بلند و مسطح است و یک پنجره باریک دارد. این نسخه در یک طرح سه رنگ ارائه شده است که عبارتند از مشکی، زرد براق و سفید. گلگیرها بزرگ و سیاه رنگ هستند، درست مانند روف ریل‌ها.

چرخ‌ها برای خودرویی به این بزرگی کوچک به نظر می‌رسند، اما طراحی بسیار جالبی دارند، چهار پره از پنج پره رینگ خاکستری رنگ هستند و پنجمین پره به رنگ بدنه است.

خودرویی که در سمت قرار گرفته یک هاوال H9 است که بزرگ‌ترین SUV برند هاوال است. X Dog پهن‌تر است و به نظر می‌رسد ارتفاع کم‌تری دارد.

و اما فضای داخلی! پنج صفحه نمایش در داخل این خودرو تعبیه شده، یکی از این پنج صفحه روی فرمان است، یک پنل ابزار و یک پنل لمسی هم دیده می‌شود صفحه دیگر در قسمت مرکزی خودرو وجود دارد و آخرین صفحه در سمت راست دیده می‌شود. این عکس در نمایشگاه خودرو شانگهای گرفته شده، در ماه آوریل، X Dog به عنوان یک Semi Concept در این نمایشگاه معرفی شد، اما خودروساز فضای داخلی را حفظ کرده است:

تصویر بالا یک تصویر رسمی از فضای داخلی است که در آن تمام نمایشگرها روشن هستند. به نظر می‌رسد صفحه نمایش سرنشین تهویه هوا و بخشی از سیستم سرگرمی را کنترل می‌کند.

طراحی چراغ‌ها واقعا جالب هستند!

هاوال ایکس داگ از موتورهای ۱.۵ لیتری توربو و ۲.۰ لیتری توربو بنزینی با قدرت ۱۷۰ تا ۲۳۰ اسب بخار بهره می‌برد. یک نسخه PHEV هم در راه است. X Dog در سه ماهه اول به بازار خودروی چین وارد خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا