مکمل بنزین
گوناگونخبر

دسترویر ۰۵ بی‌وای‌‌دی در گوانگژو معرفی شد

در نمایشگاه خودروی گوانگژو ۲۰۲۱، برند بی‌وای‌دی، خودروی کامپکت جدید خود، با نام Destroyer 05 را معرفی کرد. گفتنی است قیمت خودروی جدید احتمالا بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار یوان خواهد بود.

از نظر ظاهری، خودروی فوق با زبان طراحی کاملا جدیدی ارائه شده است که با سبک‌های طراحی مدل‌های موجود این کمپانی متفاوت است. به‌طور خاص، خودروی جدید دارای یک جلو‌پنجره چند‌ضلعی با‌ اندازه بزرگ است. فضای داخلی با عناصر نقطه‌چین، با لوگوی جدید BYD و دهانه‌های بزرگ هوا در دو طرف تزئین شده که باعث گردیده خودروی جدید بسیار اسپرت به نظر برسد.

در مورد قسمت قسمت عقب، شکل کلی خودرو ساده است و چراغ‌ها از نوع میله‌ای طراحی شده است  که نوشته Build Your Dream در‌بالای آن خودنمایی می‌کند. البته بخش مهم قسمت عقب، نشان Destroyer 05 در پایین سمت راست است که نشان از نام نهایی این خودرو است.

در دیدگاه کلی، همان‌طور که قبلا هم اعلام شده بود، این خودرو دارای رادارهای جلو، سانروف، رادارهای جلو، تزئینان شیشه‌های جانبی، دوربین‌های +ACC و غیره خواهد بود.

 ابعاد بدنه، طول، عرض و ارتفاع محصول جدید بی‌وای‌دی برابر با ۴۷۸۰/۱۸۳۷/۱۴۹۵ میلیمتر و فاصله بین دو محورنیز ۲۷۱۸ میلیمتر می‌باشد. از نظر قدرت، دسترویر بی‌وای‌دی، به سیستم هیبرید پلاگین ۱.۵ لیتری DM-i مدل BYD QIN PLUS DM-i با حداکثر قدرت۱۱۰ اسب‌بخار (۸۱ کیلو‌وات) مجهز خواهد بود.

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا