مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبر

معرفی ام پی وی الکتریکی مکسوس در نمایشگاه گوانگژو

در نمایشگاه خودروی گوانگژو ۲۰۲۱، سایک ماکسوس میفا ۹ به‌طور رسمی معرفی شد. خودروی جدید دارای طراحی شیک و تاثیر بصری قوی است. میفا ۹ یک ام‌پی‌وی تمام برقی است که قیمت آن در بازار چین در حدود ۲۶۹۰۰۰ یوآن و در منطقه اتحادیه اروپا در حدود ۵۹۹۰۰ یورو و قیمت بریتانیا حدود ۴۹۹۰۰ پوند می‌باشد.

در نمای جلو، از یک‌سری از چراغ‌های نسبتا تیز جذاب استفاده شده است. همچنین  یک جلو‌پنجره اغراق‌آمیز در محفظه جلو تعبیه شده است که بر جذابیت این نما را اضافه می‌کند.

خطوط جانبی کنار خودرو، ظاهر تنومندی را به بیننده القا می‌کند. در‌عین‌حال شکل خودروی جدید کاملا منحصر‌به‌فرد می‌باشد که البته با سبک طراحی کلی، به‌خوبی مطابقت دارد و ویژگیهای منحصر‌به‌فرد این خودرو را برجسته می‌کند.

در عقب، مجموع چراغ‌ها کاملا چشم‌نواز است که عمدتا از طراحی مفهومی‌اش پیروی می‌کند و در‌قسمت بالایی آن به یک اسپویلر کوچک نیز مجهز شده که به میفا ۹ حس جذابی می‌دهد.

ماکسوس میفا ۹ یک مدل ام‌پی‌وی تمام برقی است که از یک موتور، در محور جلو، نیرو می‌گیرد. این موتور توان تولید قدرت ۱۸۰ کیلو‌وات و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این خودرو با باطری لیتیومی سه‌گانه‌اش توانایی حرکت، تا ۵۲۰ کیلومتر را دارد.

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا