مکمل بنزین
گوناگونخبر

مینی‌ون چشمگیر و مجلل معرفی بیوک GL8 Flagship معرفی شد

بیوک GL8 یک مینی‌ون لوکس است که فقط در چین عرضه می‌شود. نسل کنونی این خودرو که نسل سوم محسوب می‌شود، در اواخر سال 2016 در چین رونمایی شد و به‌تازگی هم برای مدل 2022 به‌روزرسانی شده است. حال اما بیوک در نمایشگاه خودرو گوانگژو، کانسپتی بنام GL8 Flagship را رونمایی کرده که آینده این مینی‌ون لوکس را نشان می‌دهد. این یک کانسپت مطالعاتی مجلل و آینده‌نگر است که تعهد بیوک به کلاس مینی‌ون‌های لوکس را نشان می‌دهد.

GL8 Flagship کانسپت در طراحی بیرونی از مدل کنونی الهام گرفته اما با اضافه کردن طرح چندرنگ و عناصر تیز به آن، آیندهٔ این مینی‌ون را ترسیم کرده است. به همین دلیل، با چراغ‌های جلوی بزرگی که به سمت پایین کشیده شده‌اند به همراه جلوپنجره‌ای چراغ‌دار، طراحی این کانسپت با سایر محصولات بیوک متفاوت است. در عقب نیز چراغ‌های آبشاری طراحی آینده‌نگرانهٔ خودرو را تکمیل کرده‌اند.

این کانسپت در داخل با طراحی سالن مانند و متریال لوکس، آینده را به‌طور کامل به نمایش گذاشته است. در اینجا یک صندلی چرخان برای سرنشین جلو و دو صندلی کاناپه مانند در عقب به چشم می‌خورد که یک میز چای بین آن‌ها قرار گرفته است. این میز هم قابلیت چرخش دارد که بتواند هم جلوی صندلی‌های عقب و هم جلوی صندلی شاگرد قرار گیرد. در کابین GL8 Flagship هم مثل بیرون از طرح چندرنگ شامل آبی عمیق به همراه سفید و بژ استفاده شده است.

روی داشبورد خودرو یک نمایشگر عریض به چشم می‌خورد که پشت غربیلک فرمان جالب و مدرنی قرار گرفته است. در شیشهٔ سقف پانورامای خودرو چراغ‌هایی تعبیه شده تا کابین را به‌طور ملایمی روشن کنند. کف صندوق بار با چوب پوشیده شده تا با حال و هوای مجلل این مینی‌ون اضافه کند. این کانسپت به تکنولوژی کنترل صوتی و همین‌طور سیستم دید VR هم مجهز شده تا تجربهٔ تعاملی همه‌جانبه بین انسان و خودرو را فراهم کند. سیستم مقابله با سروصدا نیز تضمین می‌کند که هیچ سروصدایی در خارج از GL8 Flagship برای سرنشینان مزاحمت ایجاد نمی‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا