مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروخبرداخلی

آغاز بکار دهمین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته در اردبیل از 9 آذرماه 1400

دهمین نمایشگاه بین‌المللی و البته رویداد کوچک خودرویی استان اردبیل، روز گذشته، مصادف با نهم آذرماه سال 1400 آغاز به کار کرد. در این دوره از نمایشگاه خودرو اردبیل، بسیاری از شرکت‌های خودرویی در آن حضور نیافته و به جز نمایندگی‌های دو شرکت خودروساز، بقیه از قطعه سازان بودند.

دهمین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته اردبیل، در حالی برگزار می‌شود که هم‌چنان صنعت خودرو کشورمان مورد تحریم ظالمانه آمریکا قرار گرفته است؛ طبیعتا و به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های خودرویی در آن حضور نیافتند. اما در همین نمایشگاه، سوژه‌های خبری به نسبت خوبی وجود داشت که برای اولین بار، در کشور دیده می‌شد!

در سال های گذشته و طی دوران برجام و حتی قبل‌تر از آن، بسیاری از محصولات برندهایی چون سانگ یانگ، تویوتا، سایپا، ایران خودرو و… در نمایشگاه استان اردبیل شرکت می‌نمودند.

آن دسته از افرادی که قصد بازدید از این نمایشگاه را دارند، می‌توانند از ساعت 15 الی 21 طی مورخ 10 الی 12 آذرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی حضور به عمل بیاورند.

محل برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو

لازم به ذکر است که نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته اردبیل در ساحل جنوبی دریاچه شورابیل، محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی این استان برگزار می‌شود.

بزودی گزارش‌های تصویری از این نمایشگاه توسط پایگاه خبری چرخان منتشر خواهد شد؛ پس با ما، همراه باشید…

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا