مکمل بنزین
گوناگونخبر

هیوندای توسان XRT با ویژگی‌های آفرودی ظاهری معرفی شد

چند وقت پیش، هیوندای یک نسخه آفرودی بنام XRT برای سانتافه ارائه کرد و حالا مدل کوچک‌تر توسان هم از همین نسخه بهره‌مند شده است. پکیج XRT ظاهر جسورانه‌تر و خشن‌تری به توسان بخشیده است. اصلی‌ترین ویژگی ظاهری این خودرو اما اضافه شدن انبوهی از روکش‌های پلاستیکی مشکی‌رنگ به سپرها، دهانه گلگیرها و رکاب‌ها است. علاوه بر این، قاب آینه‌های جانبی و قاب دور پنجره‌ها نیز به رنگ مشکی درآمده و یک باربند روی سقف اضافه شده است.

اما یک پکیج ظاهری مشکی خشن بدون رینگ‌های مشکی‌رنگ هرگز تکمیل نخواهد بود و به همین دلیل هیوندای رینگ‌های 19 اینچی خاصی را برای توسان XRT در نظر گرفته است. یکی دیگر از ویژگی‌های ظاهری این نسخه نیز تجهیز به زیر پایی‌های جانبی است. در داخل خودرو نیز با صندلی‌های پارچه‌ای مشکی و آستر سقف مشکی‌رنگ نیز مثل بیرون فضای تاریکی ایجاد شده است.

ازآنجایی‌که XRT بر اساس توسان SEL ساخته شده، از تجهیزاتی مثل درب صندوق بار هوشمند، سوئیچ دیجیتالی هیوندای، پد شارژ بی‌سیم، نورپردازی داخلی، آینه دید عقب تیره شونده، غربیلک فرمان و دسته‌دنده چرمی، کنترل تهویه دو منطقه‌ای، تنظیم برقی 8 جهته صندلی راننده، گرم‌کن صندلی‌های جلو و رادیوی ماهواره‌ای بهره می‌برد.

هرچند مجموع این تغییرات، XRT را به نسخه‌ای خشن‌تر و آفرودی‌تر از توسان تبدیل کرده‌اند اما ویژگی‌های این نسخه صرفاً ظاهری هستند که این یعنی از ارتقاء فنی در پیشرانه یا تعلیق هیچ خبری نیست. توسان XRT فقط با پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی استاندارد توسان ارائه می‌شود که 187 اسب بخار قدرت و 241 نیوتن متر گشتاور دارد. برای این نسخه پیشرانه هیبریدی ارائه نمی‌شود اما خریداران می‌توانند آن‌را با انتقال قدرت محرک جلو یا چهارچرخ محرک خریداری کنند.

قیمت هیوندای توسان XRT در نسخه محرک جلو از 32,625 دلار و در نسخه چهارچرخ محرک از 34,125 دلار آغاز می‌شود که هردو قیمت شامل 1,225 دلار هزینه حمل تا مقصد هم خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا