مکمل بنزین
گزارشبرگزیده‌ها

گزارش تصویری چرخان از نمایشگاه خودرو و قطعات استان زنجان 1400

همان‌طور که در مطالب پیشین، از برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته در استان زنجان ، خبر دادیم؛ خبرنگار پایگاه خبری چرخان در سفری به این استان، از این رویداد خودرویی کوچک بازدید نمود. اما اکنون که برگزاری نمایشگاه مذکور درحال به پایان رسیدن است، تصمیم گرفتیم تا نگاهی کلی به شرکت‌های حاضر بیاندازیم.

لازم به ذکر است که یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی و البته رویداد خودرویی استان زنجان، طی روزهای 16 الی 19 آذرماه سال 1400 در بلوار گاوازنگ، محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین برگزار گردید.

غرفه مدیران خودرو

یکی از شرکت‌هایی که در نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته در استان زنجان حاضر شده و البته بهتر است بگوئیم که سر و صداهای زیادی هم بواسطه رونمایی از تیگو8 پرو و ایکس22 پرو ایجاد کرده بود، غرفه شرکت مدیران خودرو است.

در رابطه با تیگو8 پرو موجود در نمایشگاه خودرو زنجان، باید گفت که همانند نمایشگاه خودرو اردبیل از نمونه مونتاژی بوده و دیگر رکاب های برقی به این خودرو افزوده شده است. البته بهتر است بدانید که کیفیت رنگ مشکی تیگو8 پرو مونتاژی مانند رنگ سفید آن نبوده و در واقع از کیفیت پایین‌تری بهره می‌برد.

اما به غیر از تیگو8 پرو و ایکس22 پرو، سایر محصولات مدیران خودرو از جمله آریزو5 توربو جدید، آریزو6 و تیگو7 اکسلنت اسپرت هم در غرفه یا بهتر است بگوئیم سالن این شرکت دیده می‌شد.

غرفه سروش دیزل مبنا

دومین و در عین حال، آخرین شرکت عرضه کننده خودرو در نمایشگاه خودرو زنجان 1400، شرکت سروش دیزل مبنا بود. این شرکت طی یک‌سال اخیر، دو خودرو یوآز پاتریوت و پیکاپ دنده ای را وارد کشور کرده است. هم‌چنین برای اولین بار، نمونه اتوماتیک یوآز پاتریوت در این نمایشگاه حاضر شده و برای شهروندان زنجانی، معرفی گردید. البته که پایگاه خبری چرخان، این خبر را پوشش داده و شما می‌توانید در ذیل، آن را مطالعه نمایید.

برای اطلاعات بیشتر، برروی لینک زیر کلیک فرمائید:

یوآز پاتریوت اتوماتیک برای اولین‌بار در نمایشگاه خودرو زنجان دیده شد! (قیمت)

به غیر از نسخه اتوماتیک شاسی بلند پاتریوت، نمونه دنده ای این خودرو و همچنین یوآز پیکاپ هم در غرفه نمایندگی شرکت سروش دیزل مبنا وجود داشت. شرکت سروش دیزل مبنا علاوه بر محصولات یوآز، ون H350 شرکت هیوندای را هم مونتاژ و عرضه می‌کند؛ اما در این نمایشگاه خبری از آن نبود!

شرکت یکسان آریان خودرو

اما تنها شرکت تحقیقاتی نمایشگاه خودرو زنجان، شرکت یکسان آریان خودرو بود. این شرکت به عنوان یک شرکت فناور محور بوده که زیرمجموعه گروه صنعتی چکاد است.

شرکت مذکور، نمونه پروتوتایپ و اولیه خودرو YP110 را در غرفه خود قرار داده بود. هم‌چنین برای اولین بار ماکت کراس اوور YP130 برقی هم به نمایش گذاشته شده بود که واقعا از طراحی زیبا و هماهنگی برخوردارست.

برای اطلاعات بیشتر، حتما برروی لینک زیر کلیک فرمایید:

حضور یکسان آریان خودرو با نمایش دو خودرو داخلی در نمایشگاه خودرو زنجان؛ (تصاویر)

لازم به ذکر است که هدف از حضور این ماکت در این دوره از نمایشگاه خودرو، قطعات و… زنجان، به این دلیل بوده که قرار است درصورت فراهم شدن بسترهای تولید، محصولات خانواده YP100 شرکت یکسان آریان خودرو در استان زنجان و در شهر ابهر تولید شود.

طبق گفته مسئولان این شرکت، احتمالا اولین نمونه تجاری سازی شده پلتفرم YP100 در سال 1402 به تولید خواهد رسید!

غرفه قطعه سازان و…

به جز سه شرکت نام‌برده، اما بقیه حاضران نمایشگاه از قطعه سازان و نمایندگی‌های فروش قطعه و سایر ملزومات خودرویی بودند. از شرکت های سرو سپاهان و تهران تکنیک گرفته تا مدرن و لاستیک گیلان و یا حتی برخی شرکت های قطعه سازی محلی؛ همه و همه جمع شده بودند که حداقل نمایشگاه جذابتر از چیزی که بوده، باشد.

تصاویر شرکت های خودرویی

 

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. چه سایتی طراحی کردین تا الان باید تغییر میدادین بخش عکس هارو خیلی ازار دهندس باید بزنی رو عکس بزرگ باشه نه اینکه صفحه عوض شه حجم عکس هارو هم عوض کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا