مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه مجلل نسل جدید رنجروور SV معرفی شد

لندروور حدود دو ماه پیش نسل جدید رنجروور را معرفی کرد و حالا مدت کوتاهی بعد، نسخه سفارشی و مجلل آن‌را با نام SV ارائه کرده است. این نسخه که در بیش از 1.6 میلیون ترکیب مختلف قابل سفارش خواهد بود، با سپر جلوی منحصربه‌فرد، جلوپنجره پنج میله‌ای و پنج نوار افقی کرومی در ورودی هوای پایینی از دیگر نسخه‌ها متمایز شده است. برای این نسخه همچنین تریم نقره‌ای اطلس یا مشکی ذغال سنگی برای قاب جلوپنجره، روی درب صندوق و گلگیرهای عقب در نظر گرفته شده درحالی‌که خریداران می‌توانند رینگ‌های مختلفی با تریم نقره‌ای اطلس، مشکی براق و برنزی مات را هم برای خودروی خود سفارش دهند.

برای رنگ‌های بدنه خودرو هم گزینه‌های زیادی قابل انتخاب خواهد بود زیرا حالا 14 رنگ خاص SV به رنگ‌های استاندارد رنجروور اضافه شده است. بااین‌حال، حتی اگر هنوز هم نتوانید رنگ دلخواه خود را پیدا کنید، رنجروور سرویس رنگ سفارشی SV را ارائه می‌کند که می‌تواند هر رنگی را به خواست خریدار فراهم کند. خریداران همچنین می‌توانند برای سقف خودرو رنگ‌های متضاد مشکی یا برنزی را انتخاب کنند.

اما این‌ها فقط بخش کوچکی از ویژگی‌های رنجروور SV است زیرا این اولین محصول بخش SVO یا خودروهای ویژه لندروور محسوب می‌شود که از تریم سرامیکی بهره می‌برد. این تریم سرامیکی را می‌توان روی شیفتر دنده، کنترل‌های سیستم تهویه و دکمه سیستم Terrain Response مشاهده کرد. این تریم به همان روش ساعت‌های گران‌قیمت ساخته می‌شود و کل فرایند ساخت آن‌ها حدود 10 هفته طول می‌کشد. پس از ساخت نیز هر قطعه با دست بررسی می‌شود.

بااین‌حال، هیچ‌چیز مثل تزئینات چوبی تجمل را نشان نمی‌دهد و رنجروور SV از این لحاظ هم هیچ کمبودی ندارد زیرا خریداران می‌توانند برای کنسول مرکزی خودرو تریم چوبی معرق‌کاری شده را سفارش دهند. این روکش شیک با استفاده از صدها قطعه برش لیزری با اندازه 6 در 8 میلی‌متر که با دست کنار هم قرار داده شده‌اند ساخته شده است. در نسخه چهارنفره رنجروور SV این تریم چوبی جذاب روی کنسول میانی که تا عقب کشیده شده و همین‌طور میز برقی عقب هم کار می‌شود.

رنجروور SV به‌صورت استاندارد با صندلی‌های چرمی ارائه می‌شود که شکلی منحصربه‌فرد و همین‌طور دوخت خاصی دارند. بااین‌حال، خریداران امکان سفارش آپشن‌های زیادی مثل چرم طبیعی‌تر را هم خواهند داشت که نرم‌تر بوده و هم‌سطح چرم مبلمان‌ لوکس خانگی خواهد بود. کسانی که به چرم علاقه‌ای ندارند هم می‌توانند صندلی‌های پارچه‌ای خاکستری را سفارش دهند. به گفته لندروور، این روکش‌های پارچه‌ای هم زیبایی و هم همان حس چرم را دارند.

رنجروور SV اوایل سال آینده در دو نسخه استاندارد و کشیده در بازار ایالات‌متحده عرضه خواهد شد. هردوی این نسخه‌ها با پیشرانه 4.4 لیتری V8 توئین توربوی ساخت ب‌ام‌و عرضه می‌شوند که 530 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا