مکمل بنزین
گوناگونخبر

ورود لندرور به بازار اسمارت‌فون ها از سال آینده!

وقتی به تلفن‌های هوشمند اندرویدی فکر می‌کنیم نام‌هایی مانند: سامسونگ، ال‌جی، اچ‌تی‌سی و … به ذهن ما خطور می‌کند. حالا خبر رسیده که یک بازیگر جدید، برای ورود به دنیای اسمارت‌فون‌ها آماده می‌شود. در کمال تعجب، این بازیگر جدید یکی از خودروسازان بریتانیایی و غول پیکرساز جهان؛ یعنی لندرور است!

لندرور خود را برای ورود به بازار تلفن‌های هوشمند آماده می‌کند و به همین جهت، همکاری خود را با Bullitt Group آغاز کرده است. Bullitt Group  قبلا با JCB و Caterpillar، برای تولید تلفن‌های هوشمند همکاری داشته است.

Land-Rover

سال 2017 تلفن هوشمند لندرور عرضه خواهد شد و خیلی زود است  که از حالا درباره مشخصات آن صحبت کنیم؛ ولی با توجه به شهرت  لندرور در تولید خودروهای آفرود و مستحکم؛ احتمالا تلفن هوشمند مذکور  بسیار سرسخت و مقاوم است.

لندرور در گذشته تلفن‌هایی مانند؛ S1، S2  وA9 را با کمک Sonim تولید کرده بود. این کمپانی در حالی تصمیم به تولید تلفن هوشمند گرفته، که کمپانی جگوار مچ‌بند ضدآب F-Pace را معرفی کرده است. با استفاده از این مچ‌بند بدون استفاده از کلید درب‌های خودرو باز شده و پس از ترک خودرو، درب‌ها به صورت خودکار بسته می‌شوند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا