مکمل بنزین
گوناگونخبر

کادیلاک اسکالید V معرفی شد، یک غول بی شاخ و دم قدرتمند

سال‌ها است که شایعات زیادی در مورد کادیلاک اسکالید V دیده‌ایم و حالا این شایعات به واقعیت تبدیل شده‌اند زیرا کادیلاک رسماً این هیولای قدرتمند را معرفی کرده است. البته فعلاً مشخصاتی در مورد این خودرو در دست نیست و کادیلاک فعلاً فقط تصاویر رسمی آن را منتشر کرده است. رونمایی کامل اسکالید V در بهار آینده صورت خواهد گرفت و در آن زمان اطلاعات و مشخصات کامل آن منتشر می‌شود.

بنابراین، فعلاً نمی‌دانیم که چه پیشرانه‌ای زیر کاپوت این شاسی‌بلند اسپرت آمریکایی قرار گرفته ولی شایعات به استفاده از همان پیشرانه 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ LT4 اشاره کرده‌اند که هم‌اکنون در سینه کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ و شورلت کامارو ZL1 قرار دارد. این موتور در سدان کادیلاک 668 اسب بخار و در کامارو 650 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این در حالی است که پیشرانه 6.2 لیتری V8 تنفس طبیعی اسکالید معمولی فقط 420 اسب بخار قدرت دارد.

در تصاویر رسمی کادیلاک اما می‌توانیم به‌خوبی ویژگی‌های ظاهری اسکالید V را ببینیم. در نگاه اول در ظاهر اسکالید V جلوپنجره و تزئینات بیرونی مشکی‌رنگی مشابه تیپ‌های اسپرت نسخه معمولی دیده می‌شود اما با کمی دقت می‌توان سپر جلوی اسپرت با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر را هم مشاهده کرد. زیر چراغ‌های جلو هم ورودی‌های هوای مثلثی شکلی دیده می‌شود که یادآور طراحی CT4-V و CT5-V بلک‌وینگ است. در دیگر قسمت‌های بدنه این اسکالید اسپرت هم نشان‌های V روی درها به همراه سپر عقب جدید با چهار سر اگزوز و یک دیفیوزر به چشم می‌خورند. این شاسی‌بلند اسپرت همچنین روی رینگ‌های سبک‌وزن خاکستری‌رنگی قرار گرفته که از پشت آن‌ها ترمزهای قدرتمند با کالیپرهای قرمزرنگ خودنمایی می‌کنند.

از داخل خودرو اما فقط یک تصویر منتشر شده که غربیلک فرمان چرمی با نشان V را نشان می‌دهد ولی به‌احتمال‌زیاد شاهد تغییرات دیگری هم در کابین اسکالید V خواهیم بود که به‌عنوان‌مثال می‌توان به مشکی شدن تزئینات کرومی اشاره کرد. همچنین در اینجا می‌توانیم انتظار ارائه همان ویژگی چشمگیر اسکالید معمولی یعنی نمایشگر منحنی بزرگ OLED را هم داشته باشیم که از یک صفحه اطلاعات 7.2 اینچی، یک صفحه آمپر دیجیتالی 14.2 اینچی و یک نمایشگر 16.9 اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی تشکیل شده است.

در زمان معرفی کامل کادیلاک اسکالید V در بهار آینده می‌توانیم علاوه بر مشخصات فنی، نگاه کاملی سایز ویژگی‌ها و جزئیات آن‌هم داشته باشیم. کادیلاک هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی کامل این خودرو اعلام نکرده ولی زمانی که این اتفاق رخ دهد، اسکالید V به رقیب جدید برای مرسدس GLS63 AMG و آلپینا XB7 تبدیل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا