مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبر

مقیمی رفت و مدیر مستعفی دیگر بر سر مدیریت ایران خودرو آمد!

با تصمیم اعضاء هیات مدیره، مهدی خطیبی به عنوان مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، منصوب شد. ایشان در سال گذشته، به عنوان مدیرعامل شرکت پرتعهد ریگان خودرو منصوب گردیده بود که در همان ابتدای سرکار آمدن، قول های فراوانی به مشتریان این شرکت داده بودند؛ اما یک ماه از مدیرعاملی خطیبی نگذشته بود که در عین ناباوری، استعفا دادند!مهدی خطیبی از مدیران با تجربه صنعت خودرو بوده که سوابق متعددی در کارنامه خود به ثبت رسانده است. مدیریت فروش ایران خودرو، مدیرعاملی ریگان خودرو، مدیرعاملی شرکت لیزینگ ایران خودرو، مدیرعاملی شرکت توسعه تجارت و خدمات خودرو، مدیرعاملی شرکت اورین خودرو و مدیرعاملی شرکت لیزینگ شهر از جمله سوابق وی به‌ شمار می‌رود.

مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران‌ خودرو، در بخش خصوصی نیز تجربیاتی داشته که از جمله آن می توان به شرکت پارسیان موتور، پرشیا خودرو، ایرتویا، نگین خودرو و چند بخش صنعتی دیگر با عناوین ریاست و یا عضویت در هیات مدیره اشاره کرد.

قبل از خطیبی و در دوران ریاست جمهوری آقای روحانی، فرشاد مقیمی یکی از معاونین وزارت صمت به مدیرعاملی ایران خودرو منصوب شده بود. اینطور که گفته می‌شود، مقیمی از بستگان رئیس دفتر رئیس جمهور سابق بوده است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا