مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروخبر

چند دهمین تجمع حواله‌داران شرکت ریگان خودرو انجام شد؛ شرکت، خودرو بده نیست!

همان‌طور که مستحضرید، یکی از بدعهدترین شرکت‌های خودرویی در کشورمان، همین ریگان خودرو است. شرکتی که در آستانه چهارمین سال ثبت‌نام و فروش خودرو کوپا در تیپ‌هایی مختلف، تاکنون نتوانسته تعهدات خود را به صورت انبوه، رفع کرده و عمل کند.

این‌طور که برخی از حواله داران و مخاطبان پایگاه خبری چرخان به این رسانه اطلاع داده اند، چندین ماه است که تیم جدید وارد شرکت ریگان خودرو شده و در ابتدا، ادعای حل مشکلات پیش آمده را داشتند؛ اما هرچه که میگذرد، تیم مدیریتی جدید علاوه بر اینکه توانایی تحویل خودروهای ثبت‌نامی را به مشتریان ندارند، نسبت به قبل و حتی تیم مدیریتی قبلی، اخلاق و مشتری مداری را در قبال حواله داران رعایت نمی‌کنند.لازم به ذکر است که در روزهای گذشته، مشتریان و حواله داران شرکت ریگان خودرو، در مقابل این شرکت و در برخی سازمان ها اقدام به تجمع مسالمت آمیزی نموده اند که تاکنون نتیجه ملموسی رخ نداده است. آنچه که به تازگی در برخی محافل گفته می‌شود، این است که احتمالا با ورود وزارت صمت به این موضوع، شاید بحث جایگزین نمودن خودرو ثبت‌نامی با محصولات سایر خودروسازان نیز مطرح شود.

شرکت ریگان خودرو که در اوایل سال 97 با قراردادی، شهر خودرو را نماینده فروش محصولات خود کرد و توانست در طی سه سال، از افراد بسیاری در قالب فروش خودرو کوپا، وجه‌های بسیاری را دریافت کند؛ هم اکنون با گذشت چندین سال، توانایی عمل به تعهدات خود را ندارد. این‌طور که گفته می‌شود، چند صد شاسی خودرو کوپا در کارخانه ریگان خودرو واقع در ارگ جدید بم استان کرمان وجود دارد که هم‌چنان این شرکت توانایی تکمیل آنها را ندارد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا