Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

فولکس‌واگن لاویدا، از پر‌فروش‌ترین‌های سدان چین

در ۸ فوریه، سایک‌فولکس‌واگن، تصاویر رسمی لاویدا جدید، یک سدان جمع‌و‌جور چهار درب را منتشر کرد. بر‌خلاف نسخه قبلی، لاویدای جدید در دو نسخه عرضه خواهد شد: خودروی استاندارد با جلو‌پنجره سنتی و نسخه خاص با جلو‌پنجره‌ای با نام Starry Sky که یک جلو‌پنجره زیبا با شکلی شبیه آسمان سیاه پر‌ستاره.

لاویدا که در ابتدا در اتو چین ۲۰۰۸ در پکن به نمایش در‌‌‌آمد، سال‌هاست که یکی از پر‌فروش‌ترین سدان‌ها در کشور چین است. انتظار می‌رود نسخه جدید آن، به‌طور رسمی در نمایشگاه بین‌المللی خودروی پکن در آوریل امسال رونمایی شود.

مهم‌ترین تغییر لاویدا جدید در طراحی جلو منعکس شده است. جلو‌پنجره‌ی جدید Starr Sky با عناصر ستاره‌ای که به‌گونه زیبایی کنار هم قرار دارند و دکوراسیونی افقی که دارد، به نوارهای باریک چراغ جلو در دو‌طرف متصل است. نمای جلو از طراحی دو‌گانه برخوردار است. استفاده از این نوع طراحی توسط بسیاری از خودروسازان چینی استفاده می‌شود اما هنوز برای برندهای غربی مانند فولکس‌واگن نادر است.

در داخل کابین، صفحه کنترل مرکزی از طرح اصلی به جدید‌ترین طرح فولکس‌واگن تغییر کرده است تا جلوه بصری کابین را با استفاده از تکنولوژی، مدرن‌تر و زیبا‌تر کند. فرمان کاملا جدید، دریچه‌های تهویه مطبوع، پانل ابزار، پانل درب‌ها همه با روکش کروم نقره‌ای تزئین شده‌اند تا نمای داخل کابین، هرچه‌بیشتر جذاب شود.

داشبورد، به‌صورت تریم افقی دو رنگ سرتاسری بوده که به‌دو قسمت بالایی و پایینی تقسیم و دارای طراحی لایه‌ای است. همچنین در داخل کابین از دوخت قرمز، به‌عنوان تزیین در جاهای مختلف استفاده شده است.

از نظر قوای‌فنی، هر دو خودرو از یک موتور استفاده می‌کنند. اما خودروی جدید ممکن است به یک موتور بنزینی ۱.۴ لیتری توربو‌شارژ با حداکثر قدرت ۱۴۷ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر و یک گیر‌بکس 7DCT مجهز شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.