مکمل بنزین
گوناگونخبر

سیرا با چهره‌ای جدید برای سال ۲۰۱۶

پس از شورلت و فورد، اینبار نوبت به GMC رسیده است که تراک خود را به روز رسانی کند. جنرال موتورز قصد دارد که فیس‌لیفت سیرا را برای سال ۲۰۱۶ روانه‌ بازارها کند. این شرکت چندی پیش با معرفی مدل ۲۰۱۶ سیلورادو، قصد مدرن کردن آن تراک را داشت و اکنون دوباره شاهد آن هستیم که جنرال موتورز می‌خواهد سیرا را در سال ۲۰۱۶ با چهره‌ و امکاناتی جدید به بازار عرضه کند تا در مجموع بیش‌ترین فروش تراک‌ها را نصیب خود کند.

gmc-sierra-2016-02_653

کمپانی سازنده معتقد است که طراحی خارجی برای خریداران اهمیت خاصی دارد؛ از همین رو بیش‌ترین توجهات و تغییرات در این فیس‌لیفت به طراحی خارجی معطوف شده و GMC بیش‌ترین توان خود را برای بهبود ظاهر این تراک استفاده کرده است.

در نمای جلوی سیرا شاهد سپر و جلو پنجره‌ای جدید هستیم که برای همه مدل‌ها درنظر گرفته شده است. چراغ‌های LED روشنایی روز که به شکل C قرار گرفته‌اند، به این تراک چهره‌ای مدرن‌تر و زیباتر داده است. سپر، طراحی نسبتا جدیدتری به خود گرفته و در فیس‌لیفت جدید، در دو طرف سپر چراغ‌های LED خودنمایی می‌کنند و جایگزین چراغ‌های گرد قدیمی شده‌اند. برای هماهنگ سازی بیش‌تر، چراغ‌های عقب نیز طراحی جدیدی دارند تا با LEDهای C شکل، چهره گیراتری به سیرا ببخشند.

gmc-sierra-2016-06_653 gmc-sierra-2016-01_653

جدا از طراحی جدید خارجی، جنرال‌موتورز یک گیربکس جدید ۸ سرعته را نیز برای موتور ۵.۳ لیتری V8 سیرا درنظر گرفته است. البته این کمپانی چندی پیش نیز همین گیربکس را به نسخه ۲۰۱۶ سیلورادو افزوده بود و ظاهرا جنرال موتورز در نظر دارد شباهت سیستم تولید و انتقال قدرت این دو پیک‌آپ را به‌هم نزدیک نگه دارد.

همانند سیلورادو، شاهد بروزرسانی در سیستم سرگرمی سیرا نیز هستیم؛ به طوری که مدل ۲۰۱۶ سیرا از Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی خواهد کرد.

gmc-sierra-2016-03_653 gmc-sierra-2016-04_653

 

امکانات ایمنی جدید و چند تکنولوژی جهت بهبود کیفیت رانندگی نیز از جمله ویژگی‌های فیس‌لیفت این تراک برای سال ۲۰۱۶ خواهد بود. اطلاعات بیش‌تری درمورد سیرا ۲۰۱۶ منتشر نشده است و احتمال می‌رود که در انتهای سال جاری میلادی از این نسخه به طور کامل رونمایی شود.

مهدی مهدیخانی

علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به خصوص خودروها. امیدوارم از مطالب چرخان لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا