مکمل بنزین
گوناگونخبر

سه نسخه کانسپت از وانت نیسان فرونتیر معرفی شد

نیسان در نمایشگاه خودروی شیکاگو از سه کانسپتی که بر اساس نسل جدید وانت فرونتیر ساخته شده‌اند رونمایی کرده است. اولین کانسپت Project 72X Frontier نام دارد و بر اساس فرونتیر Crew Cab S 4×4 ساخته شده است. این کانسپت به‌عنوان برداشتی مدرن از پیکاپ کلاسیک داتسون 720 طراحی شده که برای اولین بار در پاییز سال 1979 معرفی شد. این کانسپت در بیرون با رنگ خاکستری و مجموعه‌ای از گرافیک‌های کلاسیک رنگ‌آمیزی شده و روی رینگ‌های فولادی سفیدرنگ با لاستیک‌های مشابه نسخه Pro-4X قرار گرفته است. نیسان همچنین این کانسپت را به کیت افزایش ارتفاع 6 سانتی‌متری با بازوهای تعلیق قابل تنظیم جلو به همراه یک باربند اسپرت در پشت کابین مجهز کرده است.

دومین کانسپتی که در شیکاگو رونمایی شده Project Hardbody نام دارد و از نیسان D21 هاردبوی الهام گرفته است. این کانسپت بر اساس Frontier Crew Cab SV 4×4 شکل گرفته و به کیت افزایش ارتفاع 7.5 سانتی‌متری، بازوهای تعلیق قابل تنظیم جلو، فلاپ گلگیر مشابه مدل Pro-4X، رینگ‌های هاردبوی با لاستیک‌های 33 اینچی، چرخ زاپاس درون قسمت بار، یک نوار اسپرت با چراغ‌های LED در انتهای سقف، دماغه مشکی‌رنگ و گرافیک 4×4 روی درهای جلو مجهز شده است.

آخرین عضو این جمع سه‌تایی اما مسلماً برجسته‌ترین آن‌ها است. این کانسپت Project Adventure نام دارد و بر اساس فرونتیر Crew Cab Pro-4X ساخته شده است. کانسپت ادونچر به کیت افزایش ارتفاع چشمگیر 13 سانتی‌متری مجهز شده و روی لاستیک‌های آفرودی 34 اینچی قرار گرفته است. این کانسپت همچنین به باربرند ویژه یوکیما، باربند سقفی یوکیما، چادر مسافرتی، سیستم صوتی پریمیوم Kicker و یک اسنورکل فیبر کربنی هم مجهز شده است. همچنین روی بدنه این کانسپت هم نقشه ایالات‌متحده نقش بسته است.

معاون ارشد نیسان آمریکا «مایکل کولران» طی بیانیه‌ای در رابطه با این کانسپت‌ها گفته است:

مردم می‌خواهند از خانه بیرون بروند و ماجراجویی داشته باشند و بنابراین زمان‌بندی معرفی این فرونتیرهای ماجراجویانه نمی‌توانست بهتر از این باشد. این سه پروژه کارهای ممکن با نسل جدید فرونتیر را در بازار مهم شیکاگو نشان می‌دهند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا