مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی خبر از آستون مارتین DB11 می‌دهند

Aston martin DB 11 Spied Photo

آستون مارتین مدت هاست که با عرضه مدل‌های مختلف سعی دارد تا در رقابت عرضه اتومبیل‌های اسپرت و سوپر اسپرت عقب نماند، هرچند نبرد در این کلاس خودرویی بسیار سهمگین و خطرناک است و با یک اشتباه، تمامی اعتبار شرکت زیر سوال خواهد رفت.

Aston martin DB 11 Spied Photo

حالا بار دیگر تصاویر آستون مارتین DB11 در هنگام تست در هوایی گرم، مورد شکار عکاسان قرار گرفته است. اطلاعات زیادی از DB11 منتشرنشده اما آن‌طور که به نظر می‌رسد این اتومبیل قرار است با DB9 جایگزین شود، البته شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه موتور این اتومبیل قرار است از یک موتور مرسدس AMG، شش لیتری 12 سیلندر با آرایش V شکل بهره ببرد.

Aston martin DB 11 Spied Photo

در آستون مارتین DB11 قرار است همه‌چیز جدید باشد، این اتومبیل بر روی پلتفرمی کم‌وزن و محکم قرار است تکوین یابد که این نشان از ساخت اتومبیل‌های کم‌وزن در دپارتمان طراحی آستون مارتین دارد، خودروساز بریتانیایی هدفش واردکردن این اتومبیل اسپرت به خط تولید تا پایان دهه میلادی است. آستون مارتین قرار است اتومبیلی مشابه این اتومبیل را که DB10 نام دارد، در سری فیلم‌های سینمایی جیمز باند با نام “شبح” معرفی کند، هر چند این اتومبیل با DB10 تفاوت زیادی دارد.

Astonmartin DB 11 Spied Photo

در سری قبلی تصاویر جاسوسی که از این اسپرت بریتانیایی منتشر شد، در درون کابین این اتومبیل سوئیچی مخصوص برای تغییر حالت‌های “اینتر کولر” قرار داده‌شده است. مسلما اطلاعات زیادی هنوز از آستون منتشر نشده است و باید منتظر ماند و دید که این خودروساز بریتانیایی چه خواهد کرد.

متین نصیری

نویسنده چرخان و آی‌تی‌رسان، شیدای موتوراسپورت :)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا