Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

پیکاپ جدید گریت وال کینگ کونگ آماده ورود به بازار می‌شود

پیکاپ جدید گریت وال کینگ کونگ کانن به‌زودی در بازار چین عرضه خواهد شد. به گفته گریت وال، این پیکاپ کارآفرینان جوان را هدف قرار داده است. نام‌گذاری این پیکاپ اما کمی گیج‌کننده است. گریت وال از نام کانن برای پیکاپ جدیدی استفاده کرد که در سال 2019 معرفی شد. آن پیکاپ همچنین با نام پائو هم شناخته می‌شود که در زبان چینی به معنای توپ جنگی است. گریت وال اما قصد دارد کانن را به یک خانواده تبدیل کند و به همین دلیل در این پیکاپ جدید هم از نام کانن استفاده کرده است اما قاعدتاً این خودرو باید کانن کینگ کونگ نامیده می‌شد درحالی‌که نام‌گذاری آن به‌صورت برعکس یعنی کینگ کونگ کانن صورت گرفته است!

از این نام‌گذاری عجیب و گیج‌کننده که بگذریم، پیکاپ جدید گریت وال با گلگیرهای برجسته و جلوپنجره بزرگ، طراحی نسبتاً متمایز و جذابی دارد. سری محصولات کانن لوگوی متفاوتی و خاص خود را دارند که به شکل دهانه یک توپ جنگی است و در کینگ کونگ هم دیده می‌شود. این پیکاپ جدید چینی با 5,635 میلی‌متر طول، 1,880 میلی‌متر عرض و 1,815 میلی‌متر ارتفاع و همین‌طور فاصله محوری 3,410 میلی‌متری، خودروی بزرگی است. قسمت بار کینگ کونگ هم 1,820 میلی‌متر طول، 1,500 میلی‌متر عرض و 495 میلی‌متر ارتفاع داشته و حداکثر ظرفیت بار آن 500 کیلوگرم است که با دیگر وانت‌های این کلاس برابر است.

داخل کینگ کونگ با صفحه آمپر دیجیتالی و یک نمایشگر مرکزی اطلاعاتی-سرگرمی، برای این کلاس مناسب به نظر می‌رسد. البته برخلاف بسیاری از خودروهای جدید چینی، این نمایشگرها خیلی بزرگ نیستند و اندازه متوسطی دارند. طراحی دریچه‌های تهویه در طرفین داشبورد و زیر نمایشگر میانی هم جالب به نظر می‌رسد. در صندلی‌های عقب این پیکاپ هم فضای کافی برای نشستن سه بزرگ‌سال وجود خواهد داشت.

کینگ کونگ کانن با دو پیشرانه مختلف به بازار عرضه می‌شود که شامل 2 لیتری توربوشارژ بنزینی با 197 اسب بخار قدرت و 2 لیتری توربودیزل با 165 اسب بخار قدرت می‌شود. برای انتقال قدرت هم گیربکس‌های 6 سرعته دستی یا 8 سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده است. نیروی هردو موتور اما صرفاً به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

گریت وال کینگ کونگ کانن بین وانت‌های ارزان‌قیمت و ابتدایی و پیکاپ‌های لوکس سواری مانند قرار می‌گیرد. این بخش به‌سرعت در چین بسیار محبوب شده و بنابراین می‌تواند شرایط خوبی را برای پیکاپ جدید گریت وال رقم بزند. قیمت کینگ کونگ هم عالی خواهد بود به‌گونه‌ای که از تنها 100 هزار یوآن معادل 15,700 دلار آغاز شده و نهایتاً به 130 هزار یوآن معادل 20,400 دلار می‌رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.