Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

کانسپت هیدروژنی رنو به‌تازگی معرفی می‌شود

رنو یک تصویر تیزری از کانسپت مرموزی منتشر کرده که در اردیبهشت آینده رونمایی خواهد شد و تجلی استراتژی پایدار این شرکت فرانسوی خواهد بود. این کانسپت به قوای محرکه هیدروژنی مجهز می‌شود و در ساخت آن از مواد بازیافتی و یا قابل بازیافت استفاده به عمل خواهد آمد. در تنها تصویری که از این کانسپت منتشر شده، نمای جلویی آن با چراغ‌های LED تهاجمی، چراغ‌های دیگری در طرفین سپر، جلوپنجره مسدود و لوگوی چراغ‌دار رنو دیده می‌شود. هرچند نمی‌توان با اطمینان نوع بدنه این خودرو را تشخیص داد اما به نظر می‌رسد هاچ‌بک یا کراس‌اوور باشد. هرچند این کانسپت جدید در استراتژی کربن صفر رنو دنباله‌روی هاچ‌بک جدید رنو 5، کراس‌اوور رنو 4 و مگان الکتریکی جدید E-Tech خواهد بود اما حداقل در ظاهر با آن‌ها متفاوت به نظر می‌رسد.

توسعه این کانسپت که هنوز نام آن مشخص نیست، روی سه ستون شامل محیط‌زیست (قوای محرکه هیدروژنی و متریال پایدار)، ایمنی (نوآوری‌های تکنولوژیکی) و تنوع (تنوع تیم توسعه) متمرکز است. به گفته رنو، این کانسپت بخشی از استراتژی شرکت برای رسیدن به ترکیب انرژی تمام الکتریکی تا سال 2030 است که این یعنی در آینده می‌توانیم نسخه تولیدی آن را ببینیم؛ اما موضوع عجیب اینکه رنو این کانسپت را خودرویی با موتور هیدروژنی توصیف کرده که این توصیف پیشرانه درون‌سوزی را به یاد می‌آورد که می‌تواند با هیدروژن کار کند یعنی مشابه همان کاری که تویوتا به‌تازگی در GR یاریس آزمایشی انجام داده است. بااین‌حال، عبارت «ترکیب انرژی تمام الکتریکی» هم به موتورهای برقی اشاره دارد. در بیانیه کوتاه رنو همچنین این خودرو «یک کانسپت بی‌سابقه» توصیف شده که این یعنی شاید چیز کاملاً جدید و متفاوتی ببینیم.

در حال حاضر این‌ها تنها چیزهایی است که از این کانسپت مرموز رنو میدانیم ولی انتظار می‌رود با نزدیک شدن به زمان رونمایی، اطلاعات بیشتری از آن اعلام شود. همچنین در ماه‌های آینده باید مناظر انتشار تیزرهای بیشتری از این کانسپت هیدروژنی باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.