مکمل بنزین
گوناگونخبر

BMW X1 M350i، در حال آزمایش در برف دیده شد!

با این که مدت زیادی از تولید BMW X1 می‌گذرد، این خوردرو کماکان یکی از رقابتی‌ترین خودروهای کلاس خود است. البته لازم به ذکر است که این کمپانی یک ترفند را از قلم انداخته و آن، تفاوت عملکرد است. در ایالت‌های آمریکا، مرسدس،خودرو نسبتا سریع GLA 35 AMG را ارائه می‌دهد و در جاهای دیگر، RSQ3 پنج سیلندر آئودی در دسترس کسانی قرار می‌گیرد که می‌خواهند کراس اوورشان شتابی فوق‌العاده داشته باشد.

به نظر می‌رسد که مهندسان مونیخ در حال کار بر روی یک فیس لیفت هستند تا از رقبای ذکر شده پیشی بگیرند. در اوایل نوامبر سال ۲۰۲۱، BMW X1 M350i (یا M40i؟) برای اولین بار دیده شد و اکنون، در یک آب و هوای برفی و سرد در حال آزمایش زمستانی دیده شده است. از آن‌جایی که مهندسان در حال آزمایش چندین مورد کلیدی در ارتباط با کنترل کشش و سیستم چهارچرخ متحرک xDrive هستند، در ویدیوهای منتشر شده، این شاسی بلند جمع و جور و اسپرت در حالی دیده می‌شود که هر چهار لاستیک خود را در برف حرکت می‌دهد.

در حالی که استتار خودرو، اکثر جزئیات طراحی خودرو را پنهان کرده است، دو ویژگی اصلی وجود دارند که برجسته هستند. اولین مورد، نوک گرد اگزوزهای چهارگانه است که معمولا در مدل‌های M دیده می‌شود. واحد آزمایشی X1 M35i را می‌توان با این طرح اگزوز مشاهده کرد که نشان می‌دهد این برند باواریایی در حال تغییر طراحی اگزوز در مدل‌های آینده سری M است یا آن‌که، این X1 یک نسخه خاص از سری M است که به عنوان بخشی از عملکرد ۵۰ ساله BMW ارائه خواهد شد.

مورد دوم، صفحه بزرگ مشبک رادیاتور است، این ویژگی احتمالا در تمام خودروها استفاده خواهد شد و نشان می‌دهد که طراحی کلیوی و عظیم X7، بیش‌تر و بیش‌تر بر مدل‌های دیگر، از جمله X5 فیس لیفت شده آینده تاثیر می‌گذارد. با توجه به نسل فعلی X2 M35i، باید منتظر سپرهای تهاجمی‌تر و یک ظاهر اسپرت‌تر باشیم. شایان ذکر است که سد هوای پایینی سپرها مربعی شکل هستند، درست مانند M2 جدید که در سال ۲۰۲۳ ارائه خواهد شد.

این تازه وارد احتمالا از همان موتور ۴ سیلندر دو لیتری‌ توربوشارژی استفاده می‌کند که در حال حاضر بر روی X2 و M235i Gran Coupe نصب شده است. صفر تا صد دو خودروی ذکر شده به ترتیب ۴‌.۷ ثانیه و ۴.۲ ثانیه است. در مورد قیمت گذاری هم، احتمالا این خودرو قیمتی حدود دو خودروی ذکر شده داشته باشد. قیمت پایه Gran Coupe، از ۴۵۵۰۰ دلار شروع می‌شود و X2 M35i، کمی گران‌تر است. (۴۶۴۵۰ دلار)

البته، تمام این پیش‌بینی‌ها اشتباه خواهند بود اگر این ماشین یک اتومبیل فول M، یک Xi M، باشد. به هر حال، ما به زودی متوجه خواهیم شد. لازم به ذکر است که Xi، تنها خودروی این کمپانی نیست که تحت آزمایش‌های سخت قرار گرفته است. اگر ویدیوهای منتشر شده را به دقت تماشا کنید متوجه می‌شوید که فیس لیفت احتمالی X7 در کنار سری ۷ جدید پارک شده است. به نظر می‌رسد ۲۰۲۲ یک سال هیجان انگیز برای طرفداران BMW باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا