مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروخبرداخلی

طرح ایران خودرو در فروش خودرو به مادران دارای دو فرزند و بالاتر؛ طرحی ناقص و پیش پا افتاده!

باتوجه به اعلام روابط عمومی گروه صنعتی ایران خودرو، این خودروساز برنامه دارد تا در راستا اجرا قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و نیز عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال جامعه، نیمی از ظرفیت طرح‌های فروش محصولات خود را به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص دهد.

در پی تصویب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» گروه صنعتی ایران‌خودرو در نظر دارد تا طرح‌ فروش ویژه مادران را همزمان با سایر روش‌های فروش اجرا کند و بدین ترتیب پس از ابلاغ بخشنامه، امکان ثبت‌نام برای مادرانی که تولد فرزندشان از تاریخ نوزدهم آبان ماه امسال به بعد است، فراهم خواهد شد.
در صورتی‌که تعداد مادران متقاضی بیش از ظرفیت فروش باشد، از طریق قرعه‌کشی و در غیر این‌صورت بدون قرعه‌کشی ثبت‌نام انجام می‌شود.
پس از ثبت‌نام اولیه، اطلاعات مادران برای تایید شرایط به مراجع ذیربط ارسال می‌شود و پس از آن امکان ثبت نام قطعی و واریز وجه فراهم خواهد شد.

با اینکه ایران خودرو این روش را برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در پیش گرفته است؛ اما به نظر می رسد که طرح این شرکت بسیار ناقص بوده و اصطلاحا پیش پا افتاده است. ایران خودرو می توانست تا برخی از آفرهای جذابتری چون تخفیف در محصولات، نصب صندلی‌های کودک و برخی نیازهای یک کودک در خودرو را ویژه مادران ثبت نام کننده در نظر بگیرد.

اصلا چرا باید افراد بعد از نوزدهم آبان ماه فرزندشان متولد شده و مشمول این طرح شوند؟! یعنی افرادی که مثلا یک روز قبل تر دارای 2 فرزند شده باشند؛ نیازی به خودرو ندارند؟! درست است که قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این زمان تصویب شده؛ اما اینکه صرفا از تاریخ تصویب قانون، افراد، مشمول این طرح ایران خودرو شوند، بسیار مضحک بوده و همانطور که گفته شد، این طرح بسیار ناقص است.

نظر شما چیست؟!

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. واقعا منم خیلی ناراضی هستم .منم فرزند دومم تیر ماه ۱۴۰۰ بدنیا اومده واقعا خیلی ناراحتم .ما هم به ماشین نیاز داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا