مکمل بنزین
اخبار روز خودروخبرداخلیشرایط فروش

شرایط پیش فروش برخی محصولات سایپا ویژه مبعث پیامبر اکرم، اعلام شد!

به تازگی، گروه خودروسازی سایپا شرایط پیش فروش یک‌ساله برخی از محصولات خود را ویژه مبعث رسول اکرم (ص) اعلام کرد. این طرح‌ که قرار است از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 1400/12/12 آغاز شود، به مدت 2 روز و به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

در این طرح پیش فروش که شرکت سایپا اعلام کرده، 6 خودرو شاهین G، کوئیک دنده ای، کوئیک R مجهز به گیربکس دستی، ساینا S، کوئیک S و در آخر هم خودرو سایپا 151 با موتور M13 قابل درخواست بوده و درصورت برنده شدن در قرعه‌کشی، مشتریان می‌توانند خودرو را با قیمت غیرمصوب پیش خرید کنند. لازم به ذکر است که موعد تحویل تمامی خودروها، به طور میانگین از تیر الی اسفندماه سال 1401 خواهد بود. درصورت ثبت‌نام و درخواست کمتر از ظرفیت موجود و مشخص، قرعه‌کشی برگزار نخواهد شد.

لازم به ذکر است تا سه روز پس از ثبت‌نام متقاضیان در شرایط پیش‌فروش سایپا، مراسم قرعه‌کشی انجام خواهد شد و برندگان این طرح مشخص می‌شوند. از آن تاریخ افراد انتخاب‌شده به مدت 72 ساعت فرصت دارند تا پیش‌پرداخت لازم برای شرکت در شرایط پیش‌فروش سایپا را واریز نمایند.

اما در این شرایط های پیش فروش ها همچنان روند عرضه و ثبت‌نام خودرو مانند گذشته بوده و مشتریان در صورت داشتن شرایط اولیه، باید مرحله ابتدایی ثبت‌نام را به‌ صورت اینترنتی انجام دهند. بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام، در صورت برنده شدن افراد در قرعه‌کشی نهایی این امکان فراهم می‌شود تا ودیعه اول را به‌ حساب سایپا واریز کنند. لازم به ذکر است که سندهای خودروها دیگر در رهن خودروسازان نبوده و آزاد است.

برای آگاهی از محدودیت های موجود در ثبتنام، برروی این جمله کلیک فرمایید…

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا