Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط پیش فروش برخی محصولات سایپا ویژه مادران دارای دو فرزند و بالاتر اعلام شد!

چندی پیش بود که گروه صنعتی ایران خودرو، اعلام کرد تا این خودروساز برنامه دارد تا در راستا اجرا قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و نیز عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال جامعه، نیمی از ظرفیت طرح‌های فروش محصولات خود را به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص می دهد. حال میتوان دید که پس از ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا هم اقدام به عرضه خودرو در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می کند.

البته با این تفاوت که ارزش ثبت نام در طرح شرکت سایپا باتوجه به پیش فروش بودن و قیمت نامعلوم، بسیار پایین است.

اینطور که اعلام شده، شرکت سایپا شرایط پیش فروش برخی محصولات خود را ویژه مادرانی که دارای دو فرزند و یا بیشتر هستند، برگزار کرده است. این شرایط فروش که قرار است تا از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 1400/12/12 آغاز شود، به مدت 2 روز و به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت. در این طرح پیش فروش که شرکت سایپا اعلام کرده، 6 خودرو شاهین G، کوئیک دنده ای، کوئیک R مجهز به گیربکس دستی، ساینا S، کوئیک S و در آخر هم خودرو سایپا 151 با موتور M13 قابل درخواست می باشد.

لازم به ذکر بوده، در صورتی که تعداد مادران متقاضی بیش از ظرفیت پیش فروش باشد، مشتریان نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی تعیین می‌شوند و در غیر این صورت، ثبت‌نام نهایی بدون قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

در طرح پیش فروش سایپا، امکان ثبت‌نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد است، فراهم میباشد.

لازم به ذکر است که درصورت برگزاری مراسم قرعه کشی و برنده شدن، از آن تاریخ افراد انتخاب‌ شده به مدت 72 ساعت فرصت دارند تا پیش‌پرداخت لازم برای شرکت در شرایط پیش‌فروش سایپا را واریز نمایند. لازم به ذکر است که سندهای خودروها دیگر در رهن خودروسازان نبوده و آزاد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.