Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش نقدی وانت کارا تک کابین به صورت تحویل فوری اعلام شد!

دقایقی پیش بود که شرکت بهمن موتور شرایط فروش نقدی وانت کارا تک کابین را در تیپ 4 اعلام کرد. لازم به ذکر است که طرح فروش مذکور از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1400/12/24 آغاز خواهد شد و تا ساعت 13 روز پنجشنبه مورخ 1400/12/26 و یا تا تکمیل ظرفیت فروش، زمان خواهد داشت. البته درصورت استقبال بالا، امکان بسته شدن زودتر از موعد هم فراهم خواهد بود.

در این طرح از فروش نقدی، قیمت وانت کارا تک کابین تیپ 4 به صورت قطعی 255 میلیون و 700 هزار تومان میباشد. موعد تحویل نیز اسفندماه سال 1400 ذکر شده و مشتریان می‌توانند تنها رنگ سفید را برای بدنه خودرو انتخاب نمایند. ثبت‌نام در این طرح صرفا اینترنتی بوده و امکان صلح (فروش) به غیر امکان‌پذیر نیست.

تصویر شرایط فروش

آن‌طور که اعلام شده، مدل خودرو براساس سال 1400 بوده و سود انصراف 13 درصدی و جریمه تاخیر 2.5 درصدی (ماهانه) برای این طرح در نظر گرفته شده است. همچنین این‌طور که در ضوابط شرایط فروش مذکور بیان شده، حواله های ثبت‌نامی از شرکت بهمن موتور قابل صلح نیست.

مشخصات وانت کارا

وانت کارا گروه بهمن، در هر دو مدل تک و دو کابین مجهز به یک پیشرانه 1999 سی سی 16 سوپاپه تنفس طبیعی می‌باشد که با اتصال به گیربکس 5 سرعته دستی، توانایی تولید 111 اسب بخار، قدرت و 171 نیوتن متر، گشتاور را دارد. البته لازم به ذکر است که موتور این خودرو با کد DAE481Q شناخته می‌شود. فرمان این خودرو از نوع هیدرولیکی بوده و ترمزهای جلو دیسکی و ترمزهای عقب هم کاسه‌ای می‌باشد. لازم به ذکر بوده که وانت کارا در مدل تک کابین، توانایی حمل بار 1000 کیلوگرم را دارد.

از جمله امکانات این خودرو، می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • ترمزهای ABS و EBD
  • رادیو پخش همراه با پورت AUX و SD کارت
  • سیستم تهویه مطبوع (کمپرسور مکانیکی با گاز R134a)
  • ایربگ های ایمنی راننده و سرنشین جلو
  • قفل مرکزی همراه ریموت کنترل
  • فرمان هیدرولیک
  • و…

ذکر این نکته مهم است که مشتریان نسخه قبلی این خودرو، از کیفیت بد این خودرو خبر داده و در دراز مدت، استفاده از آن را مناسب نمی‌دانند.

حال که این خودرو در بسیاری از جهات ارتقاء یافته، باید دید که عکس‌العمل مشتریان نسبت به آن چگونه خواهد بود…

1 نظر
  1. به می گوید

    بهمن خودرو خودش گیر اورده با سو استفاده گیری با عناوین مختلف ازمردم استفاده میکند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.