مکمل بنزین
گزارشاخبار روز خودروتحلیلیداخلی

در مراسم رونمایی سایپا از محصولات جدید، چه گذشت

روز چهارشنبه بود که سایپا به برخی رسانه اعلام کرد که قرار است تا روز پنجشنبه، از محصولات جدید خود رونمایی کند. اما روز پنجشنبه شد و با حضور در شرکت سایپا، شاهد رونمایی سه نوع خودرو SP100 کراس، ساینا اس و کوئیک اس بودیم. نکته مهم که در این رویداد اتفاق افتاد، این بود که سایپا به اشتباه نمونه G کوئیک را بجای S قرار داده بود.

اما در این مراسم نمونه جدید کوئیک با کمی تیونینگ نیز به نمایش درآمده بود. البته که این تیونینگ بسیار ناشیانه بود؛ بطوریکه این کوئیک با این که نمونه جدید محسوب شده بود، اما داخل کابین مانند قبل بوده و فقط قسمت پلاستیکی به چرم مصنوعی و همچنین رنگ کرومی به نارنجی تبدیل شده بود.

اما بخش هیجان و مهیج این مراسم، رونمایی از خودرو و یا اصطلاحا پروژه SP100 کراس بود. قبل از این نیز این محصول در محضر رئیس دولت رونمایی شده بود، اما تصاویری از بخش عقب این خودرو منتشر نشده بود. به هرحال این خودرو با رنگ بسیار زیبایی رونمایی شد و میتوان گفت که زیباترین خودرو ملی است که تابحال عرضه و رونمایی شده است.

بعد از مراسم رونمایی، وقت خداحافظی با آخرین سدان پلتفرم X100 یعنی سایپا 131 رسید. جناب واعظی نیز در این بین حضور داشته و متن کوتاه خود را بر روی آخرین پراید نوشت و راهی موزه سایپا کرد. البته که نوع جمله این شخص باتوجه به استفاده از فعل نامناسب، مورد انتقاد برخی افراد قرار گرفت.

در آخر هم مدیرعامل سایپا، معاون وزیر صنعت و … نیز سخنرانی را انجام داده و سپس همه افراد را راهی درب خروج سایپا کردند.

تصاویر محصولات رونمایی شده توسط سایپا در تاریخ 16 مرداد 1399 در زیر قابل مشاهده است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا