مکمل بنزین
گزارشبرگزیده‌ها

نگار خودرو و رونمایی از دو محصول جدید خود به نام های OBD Tools II و ECU PROG II

صبح امروز و در محل سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیمای تهران، مجموعه نگار خودرو در نخستین گردهمایی بزرگ خانواده نگار خودرو، از دو محصول کاملا بومی و جدید خود رونمایی کرد.

نگار خودرو با دارا بودن سابقه یک دهه طراحی سیستم های میکروالکتریک، مکاترونیک، رباتیک، طراحی تجهیزات الکترونیکی خودروهای جدید، دارای کادر فنی مهندسی و ثبت اختراعات در زمینه طراحی الکترونیک خودرو در استان مازندان به فعالیت خود در این حوزه ادامه می دهد. نگار خودرو در اولین گام شروع به آموزش سیستم های مولتی پلکس در زمینه خودروهای پیشرفته و تعمیرات کنترل یونیت (ECU) خودرو کرده و سپس اقدام به طراحی و تولید تستر ECU، پروگرامرهوشمند ایسیو، دیاگ پرتابل OBDTools و دستگاه شست و شوی صنعتی انرژکتور خودرو نموده است.

در این همایش که با حضور پرشور اعضا و خانواده بزرگ نگار خودرو برگزار شد، در ابتدا آقای دکتر حسینی، مدیر عامل در خصوص سابقه، ماموریت ها و روند شکل گیری شرکت نگار خودرو توضیحاتی را ارائه دادند.

پس از ایشان آقای مهندس امدادیان مدیر بازایابی با حضور بر روی سن، در خصوص روند بازاریابی و گسترش شرکت، تاریخچه ای را بیان و در مورد ماموریت ها و استراتژی های شرکت سخنانی را ایراد کردند.

در ادامه مهندس رجبعلیان با حضور بر روی سن، دو محصول جدید این شرکت یعنی OBD Tools 2 و ECU Prog 2 را معرفی و در خصوص امکانات، تجهیزات، قابلیت ها و توانمندی های این دو محصول صد در صد بومی به طور کامل و شفاف توضیحاتی ارائه شد.

 

همچنین در این مراسم سرکار خانم مهندس درزی، به عنوان مدیر کارخانه نگار خودرو در خصوص شکل گیری مجموعه نگار سخنانی را بیان کرد. وی در خصوص سرعت رشد این مجموعه گفت: نگار خودرو فعالیت خود را با یک تیم 5 نفره و در یک آپارتمان 200 متری آغاز کرد. اما با گذشت چند سال، هم اکنون نگار خودرو با افتتاح فاز سوم شرکت، در حال بهره برداری از 4 هزار متر فضای کارخانه است و به زودی کاملترین سبد محصول خود را در حوزه ایرادیابی برق و الکترونیک خودرو به بازار عرضه می کند.

درزی افزود: نگار خودرو هم اکنون با 200 نفر پرسنل در کارخانه و یک هزار نفر در سراسر کشور، مسیر توسعه خود را با جدیت دنبال میکند.

معرفی محصول OBD Tools II

به طور کلی OBD Tools II مجموعه ای از ابزارهای نرم افزاری قدرتمند، حرفه ای و مدرن در یک محصول است که شامل ویژگی‌هایی چون عیب یابی، تعریف کلید، دانلود، تبدیل، ریمپپ، تیونینگ، افزایش شتاب، کاهش مصرف، اصلاح کیلومتر، اعزام به تعمیرگاه، کدخوان، تستر باتری و دینام و داینو خیابانی می‌شود.

از مهمترین ویژگی‌ها و مزایای این دستگاه می‌توان  به کاربری آسان، سادگی و دقت و سرعت بالا در عیب یابی، انعطاف پذیری بالا در اتصال به دستگاه های مختلف و امکانات عیب یابی اکثر برندها و مدلهای خودرویی در ایران اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول کاملا بومی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن WI-Fi داخلی برای اتصال به اینترنت جهت به روز رسانی نرم افزاری و دریافت خودکار کد اعتبار
  • عیب یابی و تعریف کلید پیشرفته کمپانی های داخلی و خارجی
  • راهنمای گام به گام رفع عیب خودرو طبق کد خطا و نقشه پین اوت سنسورها
  • قابلیت جست و جوی هوشمند و تست سلامتی کلیه یونیت‌های خودرویی  از جمله ایربگ و ….
  • دارای گراف و نمایش سیگنال‌های پارامترهای خودرو
  • دارای قدرتمندترین ماژول‌های دانلود، تبدیل، ریمپ و …
  • تنها دستگاه پرتابل با قابلیت پپشتیبانی هم زمان از پروتکل‌های GPT و KTAG

معرفی محصول ECU PROG II

دیگر محصول و دستگاه تمام بومی معرفی شده شرکت نگار خودرو در این مراسم، ECU PROG II نام دارد.

مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند، حرفه ای و مدرن در  یک محصول شامل: پروگرامر قدرتمند با قابلیت پشتیبانی از کلیه پروتکل‌های پروگرامینگ خودرویی نظیر: OBD – tricore – JTAG-KTAG-MBUS-ISP-BDM و …

از مهمترین مزایای دستگاه به می‌توان قابلیت پشتیبانی از پروتکل‌های نسل آینده، کاربری ساده برای انجام کارهای پیشرفته، قابلیت برنامه ریزی انواع ایسیو، یونیت و نودهای خودرویی، قابلیت دانلود و تبدیل پیشرفته و تخصصی از طریق OBD بدون نیاز به دامپ به صورت هوشمند و با شناسایی اتوماتیک و نهایتا به روز رسانی آنلاین نرم فزار نام برد.

اما ازویژگی‌های این دستگاه نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت برنامه ریزی آیسی فلش های 44 و 48 پایه به طور مستقیم
  • دارای نرم فزار تخصصی و پیشرفته تغییر جداول ایسیو برای انجام انواع تیونینگ دستی
  • قابلیت اصلاح کیلومتر ایسیو و پشت آمپر از طریق Mbus، Ktag و …
  • قابلیت اصلاح کیلومتر از پشت آمپرها همراه با برنامه پیشرفته تاچوسافت به صورت هوشمند
  • قابلیت خواندن کد سوییچ از داخل ایسیوها از طریق جی تگ آی اس پی و روش های دیگر
  • قابلیت برنامه ریزی و کلیر انواع ایربگ داخلی و خارجی
  • قابلیت برنامه ریزی ای سی یوهای ژاپنی
  • و بسیاری از ویژگی های تخصصی دیگر …

اما از مهمترین تفاوت های دستگاه ECU PROG II با نسل قبل می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • ساپورت پروتوکل ژاپنی DENSO
  • ساپورت پروگرامینگ از طریق OBD
  • ساپورت کلیه پروتکل‌های خودرویی دنیا
  • دارای نرم افزار تخصصی بیکدر از طریق دامپ
  • یکپارچه شدن سخت افزار‌های مختلف در یک سخت افزار
  • دارای زیفت سوکت یکپارچه با 48 خانه با قابلیت پشتیبانی از آیسی های 48 پایه

در ادامه برنامه نیز، مدیریت شرکت نگار خودرو، از بهترین نمایندگان کشوری خود در زمینه خدمات و فروش محصولات و همچنین برترین شبکه های خبر رسانی و پرسنل شرکت نیز در ایام فعالیت این شرکت تقدیر به عمل آورد.

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. یکی دیگه می‌خواس تا بشه پارس خودرو
    ‌‌‌‌‌‌‌
    ‌‌ولی خداییش کار بزرگی انجام دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا