مکمل بنزین
گوناگونخبر

معرفی لوتوس ایورا 400 هسل (Hethel) در سال 2016!

  تولیدات اتومبیل‎های لوتوس که در سال 1952 وارد بازار شدند، از همان ابتدا در ساختمان‎های قدیمی نزدیک هتل ریل‎وی در شهرک هورنسی لندن شمالی واقع شده بود. این کمپانی در سال 1959 تصمیم به خریداری یک کارخانه در شهر چزنت انگلستان گرفت و در سال 1966 تولید و توسعه اتومبیل‎های خود را با تجهیزاتی مدرن در دهکده هسل واقع در منطقه نورفولک انگلستان آغاز کرد. این شرکت انگلیسی در سال 2016 حضور 50 ساله خود در دهکده هسل را گرامی داشته و برای ارج نهادن به این افتخار، نسخه ویژه‎ای از لوتوس ایورا را بدین‎شکل نامگذاری کرده است. این مدل جدید، ایورا 400 نسخه هسل نام دارد و تعداد آن برای فروش محدود است.

lotus-evora-400-heth-6_600x0w

این نسخه محدود ایورا با رنگ‏های منحصر به فرد و یک سری ویژگی‎های سفارشی، تنها خودرویی نخواهد بود که به یادبود حضور در تجهیزات هسل ساخته می‎شود.

جین مارک گیلز مدیرعامل گروه تولیدات لوتوس اظهار داشت: «ایورا 400 یکی از جدیدترین و بهترین اتومبیل‎های اسپرت و مسابقه‎ای جهان است و تمام بخش‎های آن طی 50 سال گذشته به‎صورت دست‎ساز در هسل ساخته شده‏‎اند. بسیار مفتخریم که بخشی از این مجموعه هستیم و از اینکه این محصول به وطن ما اختصاص داده شده بسیار خرسندیم. در سال 2016، برقراری تعامل با منطقه نورفولک را گرامی می‏‎داریم و به زودی خبرهای خوشی را در رابطه با رونمایی از لوتوس هسل منتشر خواهیم کرد».

وی هیچ سخنی درباره اینکه آیا این اتومبیل تا آمریکا گسترش خواهد یافت یا خیر، مطرح نساخت.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا