مکمل بنزین
خبر

فراری، درب‏های موزه خود را به روی همگان باز می‎کند … البته به‎صورت آنلاین!

اگر طرفدار فراری هستید، اکنون می‎توانید در هزینه بلیط هواپیما، بلیط قطار، اتاق هتل و پاستایی که میل می‎کنید صدها یا هزاران دلار صرفه ‏جویی کنید، چون: «بخش بازدید آنلاین موزه فراری به قسمت StreetView نقشه گوگل اضافه شده است!».

این بدان معناست که هر شخص دارای دسترسی به اینترنت می‎تواند به‎صورت مجازی، از فضاهای باشکوه کمپانی تولیدکننده این اتومبیل‏های افسانه‏‎ای اسپرت و مسابقه‎ای واقع در منطقه مارانلو ایتالیا بازدید کند. البته، هیچ‎چیز نمی‎تواند جایگزین لذت بازدید واقعی از این موزه و تماشای این اتومبیل‏های اسپرت فلزی را بگیرد. با این وجود هنگامی که در دفترکار خود نشسته‏ و قصد استراحت دارید، بازدید آنلاین از این موزه قطعاً سرگرمی بسیار مفرحی محسوب می‎شود.

برای دسترسی به این موزه، کافی است عبارت “Ferrari Museum” را در نقشه گوگل تایپ کرده و سپس مرد کوچک نارنجی‎پوشی که ظاهر می‎شود را به سمت موزه هدایت کنید. شما می‎توانید با استفاده از فلش ماوس خود در موزه حرکت کرده و تصاویر شبیه‎سازی شده از معروف‎ترین و گران‎ترین فراری‏های دنیا با رزولوشن بسیار بالا را مشاهده کنید.

این موزه بنا به تاریخچه کمپانی فراری، توازنی بین اتومبیل‎های جاده‏ای و مسابقه‎ای برقرار می‏کند. این شبیه‏ سازی‏های 360 درجه در دسامبر سال جاری ساخته شدهاند، بنابر این می‏توانید از نمایشگاه موقت “Genius and Secrets” نیز بازدید کنید.

متاسفانه شما نمی‏توانید از فروشگاه هدایای این موزه عملا چیزی خریداری کنید، اما خوشبختانه فراری برخی از محصولات خود را به‏ صورت آنلاین به فروش می‏رساند.

ferrari-museum-on-google-maps_100554359_m

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا