مکمل بنزین
گوناگونخبر

شاسی‌بلند لوکس GMC یوکان دنالی اولتیمیت معرفی شد

دنالی نسخه لوکس جی‌ام‌سی یوکان محسوب می‌شود اما ازآنجایی‌که نسخه لوکس محصولات این شرکت فروش بالایی دارند، جی‌ام‌سی حالا نسخه لوکس‌تری از این خودرو را با نام یوکان دنالی اولتیمیت معرفی کرده است که از تجمل، راحتی و تکنولوژی بیشتری بهره می‌برد. این نسخه اما علاوه بر برخورداری از تزئینات سطح بالای اختصاصی در داخل و خارج، برای اولین بار تکنولوژی نیمه خودران سوپر کروز را هم برای یوکان به ارمغان آورده است. این سیستم کمک‌راننده پیشرفته در می‌تواند در اکثر از بزرگراه‌های آمریکای شمالی که توسط جنرال موتورز نقشه‌برداری شده‌اند، بسیاری از وظایف راننده را انجام دهد. سوپر کروز حتی می‌تواند هنگام یدک کشی تریلر هم کنترل خودرو را در دست گیرد.

یوکان دنالی اولتیمیت در بیرون با قسمت‌های کرومی تیره جدید در جلو، لوگوی مشکی‌رنگ GMC، زه کرومی روشن دور پنجره‌ها، کروم بیشتر در پایین درها و رینگ‌های 22 اینچی هفت پره اختصاصی با ترکیبی از رنگ تیره و کروم، از دنالی معمولی متمایز شده است. در داخل نیز هر سه ردیف صندلی‌ها با چرم باکیفیت پوشیده شده‌اند درحالی‌که صندلی‌های جلو به تنظیم برقی 16 جهته و ماساژور هم مجهز هستند. دوخت اختصاصی دنالی در کل کابین، تریم آلومینیومی، تزئینات چوبی که روی آن نقشه کوه دنالی به‌صورت لیزری حکاکی شده و سیستم صوتی پریمیوم Bose با 18 بلندگو هم از دیگر ویژگی‌های داخلی این شاسی‌بلند لوکس هستند. این بلندگوها به توری فولادی ضدزنگ مجهز هستند و تعدادی از آن‌ها به‌طور یکپارچه در پشت‌سری‌های جلو تعبیه شده‌اند.

سیستم اطلاعاتی-سرگرمی یوکان دنالی اولتیمیت از طریق یک نمایشگر 10.2 اینچی با گوگل داخلی ارائه می‌شود که با اندروید اتو و اپل کارپلی هم سازگاری دارد. وای فای هات اسپات، آمازون الکسا و شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند نیز از دیگر ویژگی‌های اتصالی این یوکان مجلل هستند. در پیشرانه‌های خودرو اما هیچ تغییری صورت نگرفته و دنالی اولتیمیت مثل نسخه معمولی با همان موتورهای 6.2 لیتری V8 بنزینی استاندارد 420 اسب بخاری یا 3 لیتری شش سیلندر توربودیزل 277 اسب بخاری قابل خریداری خواهد بود. انتقال نیروی هردو موتور هم از طریق یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک صورت می‌گیرد.

یوکان دنالی اولتیمیت به‌صورت استاندارد به سیستم کنترل سواری مغناطیسی، سیستم تعلیق بادی تطبیقی، سامانه چهارچرخ محرک، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی و گیربکس کمکی دو سرعته مجهز است. جی‌ام‌سی هنوز قیمت این نسخه جدید را اعلام نکرده است اما قطعاً از دنالی معمولی که قیمت پایه آن از حدود 70 هزار دلار آغاز می‌شود گران‌تر خواهد بود. جی‌ام‌سی یوکان دنالی اولتیمیت از پاییز امسال برای فروش راهی نمایندگی‌ها خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا