مکمل بنزین
نمایشگاه خودروگوناگوناخبار روز خودروتازه‌هاخبر

حضور مکث موتور با محصولات جدید در چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران!

همانطور که مستحضرید، قرار است تا از روز دوشنبه مورخ 26 اردیبهشت‌ماه، چهارمین دوره از نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب برگزار شود. در همین رابطه، مدیر بازاریابی مکث موتور از برنامه این شرکت برای رونمایی از دو محصول جدید در کلاس کراس‌اوور و پیکاپ در این دوره از نمایشگاه خودرو تهران خبر داد.
بابک چهارباشیان به عنوان مدیر بازاریابی شرکت مکث موتور ضمن اعلام خبر رونمایی از دو محصول جدید در بزرگترین رویداد خودرویی کشور، گفت: یکی از این خودروها، کراس اوور متوسط 7 نفره با مشخصات فنی و امکانات رقابتی بوده و محصول دیگر، نسخه‌ای جدید از پیکاپ کلوت خواهد بود که در جایگاهی متمایز در بازار پیکاپ‌ها قرار خواهد گرفت.

 

مکث موتور از شرکت‌های گروه صنعتی ماموت است که با هدف عرضه خودروهای با برند آسیایی از آذر 1399 فعالیتش را آغاز کرده و از شهریورماه سال 1400 تولید نخستین محصول آن یعنی پیکاپ کلوت به عنوان قوی‌ترین پیکاپ تولیدی کشور با حداکثر توان 215 اسب بخار، قدرت آغاز شده است. مکث موتور در دی‌ماه سال گذشته، نخستین سری کلوت را به مشتریان تحویل داد و به نظر می‌رسد با معرفی نسخه جدید آن، بازار کلوت گسترش پیدا کند و بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.
همچنین ذکر این نکته ضروری است که مکث موتور با رویکرد جدید در بازاریابی طی هفته‌های گذشته اقدام به انتشار ویدیوهای مستندی در شبکه‌های اجتماعی خود، کرده تا در سفرهایی با پیکاپ کلوت، نقاط مهم، دیدنی و خاص کویر لوت را به نمایش بگذارد که دو جنبه توانمندی عملکردی این پیکاپ و همچنین گستردگی شگفتی‌های گرم‌ترین نقطه کره زمین به صورت همزمان در آن به نمایش در آمده است.

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران پس از وقفه طولانی به دلیل شیوع ویروس کرونا از 27 الی 30 اردیبهشت‌ماه 1401 در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد و علاقمندان برای آشنایی با محصولات جدید مکث موتور و همچنین ملاقات با کلوت می‌توانند به غرفه این شرکت در سالن A4 نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب مراجعه کنند.

برای آگاهی از برخی خودروهایی که قرار است تا در چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شود، برروی این جمله کلیک فرمایید!

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا