مکمل بنزین
گوناگونخبر

شاسی‌بلند جدید هوندا ZR-V برای بازار چین معرفی شد

هوندا شاسی‌بلند کامپکت جدیدی بنام ZR-V را برای بازار چین معرفی کرده است که توسط جوینت ونچر گک-هوندا در این کشور به تولید می‌رسد. همان‌طور که از تصاویر می‌توان فهمید، این خودرو در اصل نسخه چینی نسل جدید نسخه آمریکایی هوندا HR-V است. هوندا همچنین اعلام کرده است که این خودرو با همین نام ZR-V در سال 2023 در اروپا هم عرضه خواهد شد. ZR-V در این قاره بالاتر از نسخه اروپایی نسل جدید HR-V و پایین‌تر از CR-V قرار خواهد گرفت تا حضور هوندا در بخش شاسی‌بلندهای کامپکت اروپا را قوی‌تر کند.

طراحی بیرونی ZR-V کاملاً مشابه HR-V آمریکایی است به‌جز چند استثنا در عناصر تزئینی. به‌عنوان‌مثال، در جلو چراغ‌ها گرافیک کمی متفاوتی دارند و ورودی‌های هوای روی سپر هم با پلاستیک براق و تریم کرومی تزئین شده‌اند. پروفیل جانبی خودرو به‌جز رینگ‌های جدید که ظاهر مدرن‌تری به خودرو بخشیده‌اند تفاوت دیگری با HR-V ندارد اما سانروف پانورامای ZR-V به لطف پانل‌های شیشه‌ای دوتایی، بزرگ‌تر شده است. در عقب نیز یک‌تریم کرومی جدید به پایین سپر اضافه شده که دو سر اگزوز در آن دیده می‌شود.

هوندا هنوز مشخصات ZR-V را اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود این شاسی‌بلند جدید در قوای محرکه با سیویک و اینتگرا که پلت‌فرم یکسانی با آن‌ها دارد مشترک باشد؛ بنابراین، احتمالاً ZR-V در چین با همان پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ مدل‌های مذکور عرضه خواهد شد درحالی‌که در اروپا صرفاً به‌صورت هیبریدی e:HEV مثل دیگر محصولات این شرکت در این قاره ارائه خواهد شد. تا چند هفته دیگر، گک-هوندا به‌طور کامل این شاسی‌بلند جدید را معرفی خواهد کرد و اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا