مکمل بنزین
گوناگونخبر

کانسپت چشمگیر و فضایی جیلی معرفی شد

برند لینک‌ اند کو که متعلق به جیلی است، در کنفرانس بهار و تابستان خود کانسپتی بنام Next Day را معرفی کرده است. این کانسپت یک GT چهاردر پاک است که از ظاهری بسیار فضایی بهره می‌برد. قسمت جلویی این خودرو بسیار زاویه‌دار و با چراغ‌های عمودی طراحی شده است درحالی‌که سنسورهای پیشرفته آن پایین‌تر در سپر زیر یک کاور برقی پنهان شده‌اند. با حرکت به سمت عقب نیز می‌توانیم اتاقی کاناپی مانند، رینگ‌های آئرودینامیک و بدنه‌ای ساده را ببینیم.

خط شانه پویا که در میانه درهای عقب به شکل Y تبدیل می‌شود هم یکی دیگر از ویژگی‌های نمای جانبی این کانپست چینی هستند. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این قسمت هم می‌توان به سقف شیشه‌ای پانوراما و درهایی که به سمت بالا باز می‌شوند اشاره کرد. این کانسپت در عقب به چراغ‌های ساده‌ای مجهز شده که توسط یک نوار باریک LED به هم متصل شده‌اند. در اینجا همچنین یک سپر تهاجمی و بخش بالایی آن که به‌عنوان اسپویلر عمل می‌کند هم به چشم می‌خورد.

لینک‌ اند کو حرف زیادی در مورد داخل کانسپت Next Day نزده است ولی در تصاویر می‌توان در این قسمت غربیلک فرمان یوغ با نمایشگر یکپارچه را دید. داشبورد ساده، نمایشگر عریض سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، صندلی‌های مخملی و کنسول مرکزی شناور هم از دیگر ویژگی‌های داخلی این خودرو هستند. ظاهراً این کانسپت پیش‌نمایشی از زبان طراحی جدید لینک‌ اند کو را نشان می‌دهد.

به گزارش رسانه‌های چینی، این کانسپت به قوای محرکه هیبریدی بنام E-Motive مجهز است که شامل یک پیشرانه بنزینی برای نیرو دادن به چرخ‌های جلو و یک موتور الکتریکی برای به حرکت درآوردن چرخ‌های عقب می‌شود. به لطف این ترکیب، خودرو می‌تواند هم به‌صورت هیبریدی و هم تمام الکتریکی حرکت کند. تکنولوژی تشخیص چهره، قابلیت رانندگی خودکار و نمایشگر سربالا یا همان هدآپ دیسپلی هم ازجمله تکنولوژی‌های این کانسپت چشمگیر چینی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا