مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی از آستون مارتین ونکوئیش زاگاتو 2016!

در اواخر این هفته، طی همایش بزرگ  Concorso d’Eleganza Villa d’Este واقع در سواحل لیک کومو ایتالیا از آستون مارتین ونکوئیش زاگاتو (Vanquish Zagato) رونمایی خواهد شد. زاگاتو، مدل کاملا بهبود‏یافته ونکوئیش است و این بهبود، به‎‏روز شدن تمام پنل‏‎های بیرونی از جنس فیبر کربن را در بر می‎گیرد. از بین تغییرات چشمگیرتر در این مدل، می‎توان به حذف ستون‏‎های A و طراحی جدید سپرمانند برای پنجره اشاره کرد.

بنا به گفته تولیدکنندگان آستون مارتین، طراحی آینه‏ های آن از مدل One-77 الهام گرفته شده و کناره‎های بدنه و عقب آن برگرفته از مدل DB11 هستند. بنا به گزارشات، چراغ‎های عقب این اتومبیل نیز تلفیقی از مدل‏‎های قدیمی و جدید آستون مارتین هستند، یعنی ترکیبی از طراحی دایره‏ ای شکل زاگاتو کلاسیک و طرح‎های تیغه مانند LED برگرفته از مدل مخصوص پیست ولکان (Vulcan).

aston-martin-vanquish-zagato-hero

سایر تغییرات این اتومبیل عبارتند از: علامت دو حبابی زاگاتو روی سقف این مدل، پنجره جلویی مشبک و بزرگ با چراغ‎های LED، قوس رو به بالا در قسمت عقب بدنه، گلگیرهای برآمده جلو از جنس فیبر کربن، درب‎های کناری و دیفیوزرهای عقب.

در زیر کاپوت، یک موتور 6 لیتری V-12 تعبیه شده که مجددا تنظیم گردیده و 441 کیلو وات قدرت دارد. هنگامی‏که نیروی توقف از ترمزهای جلو و عقب وارد می‎شود، نیروی موتور به چرخ‏‎های عقب منتقل می‎گردد.

aston-martin-vanquish-zagato-interior

با وجود اینکه بخش‎های خارجی این اتومبیل دستخوش تغییرات چشمگیری شده‏‎اند، بخش‎های داخلی آن تغییرات زیادی پیدا نکرده‎اند.

زاگاتو ظاهر صندلی‏‎ها و پنل درب‏ها را با چرم‏های جدید قرمز – مشکی و دوخت‏‎های زیبای قرمز رنگ حرف Z بر آن‎ها کمی تغییر داده است.

سایر تغییرات داخلی عبارتند از: طرح‎‏های فیبر کربنی به شکل استخوان ماهی، آبکاری‏‎های برجسته از جنس برنز و استفاده از چرم آنیلین برای داشبورد و سوئیچ‏‎ها.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا