مکمل بنزین
گوناگونخبر

توقف پذیرش سفارشات خرید تویوتا لندکروزر و لکسس LX به خاطر تقاضای بالا!

هرچند تویوتا لندکروزر به خاطر فروش پایین از بازار ایالات‌متحده حذف شد ولی این خودرو در سراسر جهان بسیار محبوب شده است. به همین دلیل، تویوتا فعلاً در ژاپن پذیرش سفارشات خرید لندکروزر را متوقف کرده زیرا میزان تقاضا از تولید فراتر رفته است. همین اتفاق برای همتای لوکس لندکروزر یعنی لکسس LX هم رخ داده و پذیرش سفارشات خرید آن در ژاپن به حالت تعلیق درآمده است؛ بنابراین، هرچند هنوز لکسس در ایالات‌متحده سفارشات خرید این خودرو را می‌پذیرد اما ممکن است به‌زودی در این بازار هم پذیرش سفارشات متوقف شود.

هردو شرکت تویوتا و لکسس در وب‌سایت‌های ژاپنی خود با انتشار بیانیه‌ای به خریداران اطلاع داده‌اند که تقاضا برای این خودروها به میزان قابل‌توجهی از عرضه فراتر رفته و سفارشات خرید دیگر پذیرفته نمی‌شوند. متن بیانیه لکسس بدین شرح است:

LX نه‌فقط در ژاپن بلکه در سایر کشورهای جهان هم با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و ما در حال حاضر پذیرش سفارشات را به حالت تعلیق درمی‌آوریم زیرا سفارشاتی که دریافت کرده‌ایم بسیار فراتر از ظرفیت تولید ما است

با توجه به این بیانیه، ممکن است به‌زودی در بازارهای جهانی هم همین اتفاق رخ دهد هرچند که در وب‌سایت آمریکایی لکسس فعلاً چیزی دراین‌باره منتشر نشده است.

بااین‌حال، از لکسس پرسیده شده است که آیا این بیانیه شامل بازار ایالات‌متحده هم می‌شود یا نه و این شرکت در پاسخ گفته است:

سفارشات خرید LX در ایالات‌متحده همچنان پذیرفته می‌شود و خودروها به‌محض رسیدن به نمایندگی‌ها تحویل داده می‌شوند

قبلاً اولین سری نسل جدید LX به خریداران در آمریکا تحویل داده شده و انتظار می‌رود این خودرو در بقیه سال هم به فروش خوب خود ادامه دهد. قیمت شاسی‌بلند پرچم‌دار لکسس در بازار ایالات‌متحده از 86,900 دلار آغاز می‌شود که این رقم در بالاترین تیپ بنام اولترا لاکچری به 127,345 دلار می‌رسد. این تیپ از تجهیزات کاملی برخوردار بوده و در عقب به دو صندلی مجهز با ماساژور، گرم‌کن و تهویه مجهز است. لکسس LX جدید به یک پیشرانه 3.5 لیتری V6 توئین توربو مجهز است که 410 اسب بخار قدرت و 650 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا