مکمل بنزین
گوناگونخبر

پیکاپ تمام الکتریکی جیلی با برند جدید رادار معرفی شد

خودرویی که در تصاویر می‌بینید رادار RD6 نام دارد و اولین محصول برند الکتریکی جدید جیلی بنام رادار محسوب می‌شود. RD6 با طراحی مدرن بخش عقبی، رینگ‌های اسپرت و اوورهنگ کوتاه جلو، بسیار جالب به نظر می‌رسد. این پیکاپ الکتریکی بر اساس پلت‌فرم جدید SEA جیلی ساخته شده و بردی 600 کیلومتری دارد. برند رادار برای جوانان ساکن شهرهای بزرگ که دوست دارد در تعطیلات آخر هفته به ساحل یا کوهستان بروند طراحی شده است.

این بخش از بازار در چین بسیار پررونق است و خیلی از خودروسازان چینی برندها یا زیربرندهایی را با هدف جلب نظر همین دسته از خریداران ایجاد کرده‌اند. برند رادار نیز در آینده نزدیک حداقل چهار محصول جدید دیگر را به بازار عرضه خواهد کرد که شامل یک شاسی‌بلند، یک پیکاپ بزرگ‌تر، یک پیکاپ کوپه و یک ATV (موتورسیکلت چهارچرخ) می‌شود. رادار برای برندسازی و مطرح کردن خود بین مصرف‌کنندگان، اقدام به ارائه وسایل مختلفی با برند خود کرده است. تخته‌های موج‌سواری، یخچال کمپینگ و رادیوی دیجیتالی ازجملهٔ این وسایل با برند رادار هستند که در تصاویر دیده می‌شوند. این کار در چین بسیار محبوب است و خودروسازان همه‌چیز از کفش گرفته تا لوازم الکترونیکی را با برند خود ارائه می‌کنند.

رادار هنوز ابعاد RD6 را اعلام نکرده است ولی به نظر می‌رسد اندازه‌ای مشابه تویوتا هایلوکس داشته باشد. این پیکاپ در نسخه‌های محرک عقب و چهارچرخ محرک با قدرتی از حدود 200 تا 400 اسب بخار ارائه خواهد شد. روی درهای این پیکاپ نام رادار به‌صورت انگلیسی و چینی به چشم می‌خورد و درگاه شارژ آن‌هم درست بالای دهانه گلگیر عقب تعبیه شده است. رادار همچنین تصاویری از مدلی که به نظر می‌رسد نسخه بالا رده RD6 باشد را هم با بدنه دورنگ اسپرت و تریم‌های نارنجی‌رنگ در قسمت‌هایی مثل پایین درها هم منتشر کرده است. به نظر می‌رسد این نسخه به کاور قسمت بار هم مجهز باشد.

جیلی هنوز تصاویری از داخل رادار RD6 منتشر نکرده است ولی تصاویر جاسوسی قبلی دو نمایشگر را نشان داده‌اند که یکی برای صفحه آمپر و دیگری سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خواهد بود. به‌طورکلی، رادار RD6 خودروی امیدوارکننده‌ای به نظر می‌رسد و راه‌اندازی یک برند جدید با هدف جلب جوانان مدرن شهری هم احتمالاً ایده خوبی خواهد بود. این پیکاپ الکتریکی جدید از شهریورماه در چین عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا