Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط پیش‌فروش یکساله محصولات سایپا (همراه با ارزان‌ترین خودرو اتوماتیک) ویژه افراد عادی و جوانی جمعیت اعلام شد!

ساعاتی پیش، گروه خودروسازی سایپا مرحله جدید پیش فروش یکساله برخی از محصولات خود را در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام کرد. این طرح فروش که قرار است از روز شنبه مورخ 1401/04/25 آغاز شود، 72 ساعت مهلت خواهد داشت.

1- پیش فروش ویژه متقاضیان عادی

در این طرح، 7 محصول شاهین G، ساینا S، کوییک معمولی، کوییک S، کوییک R اتوماتیک، سایپا 151 با موتور M13 و در آخر هم کوییک R با گیربکس دستی حضور دارند که موعد تحویل تمامی آن‌ها، به‌طور میانگین از آبان 1401 الی تیرماه سال 1402 است.

تصویر

پیش فروش یکساله سایپا

2– پیش فروش ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

همانطور که مستحضرید، چندی پیش بود که در راستا اجرا قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، دو خودروساز بزرگ کشورمان یعنی ایران خودرو و سایپا اعلام نمودند تا قرار است نیمی از ظرفیت طرح‌های فروش محصولات خود را به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص دهند. بدنبال این طرح، گروه خودروسازی سایپا مرحله جدیدی از پیش فروش محصولات خود را تحت قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام کرد.

در این طرح فروش، 6 محصول شاهین G، ساینا S، کوییک معمولی، کوییک S، کوییک R اتوماتیک و در آخر هم کوییک R با گیربکس دستی در نظر گرفته شده و درصورتیکه تعداد مادران متقاضی بیش از ظرفیت پیش فروش باشد، مشتریان نهایی از طریق قرعه‌کشی تعیین می‌شوند و در غیر این صورت، ثبت‌نام نهایی بدون قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

تصویر

پیش فروش یکساله سایپا

در طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، امکان ثبت‌نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از 19 آبان ماه سال گذشته به بعد بوده، فراهم شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.