مکمل بنزین
گوناگونخبر

ظاهر جدید مرسدس بنز کلاس S را ببینید!

بهترین خودروی کمپانی مرسدس دستخوش تغییراتی شده است. خودروی به‎روز شده این کمپانی که با Audi A8 و بیامو سری 7 در رقابت است دارای ظاهر آشنایی است، اما سپر و چراغ‎‏های جلوی آن نسبت به دیگر قسمت ها دارای تغییرات بیشتری هستند. شایان ذکر است که این خودرو به سپر جدیدی در قسمت عقب بدنه و یک سیستم اگزوز دوگانه نیز جدید مجهز شده است.

mercedes-s-class-facelift-spy-photo

تغییرات اعمال شده در داخل خودرو بسیار قابل‎توجه هستند، اما تغییراتی جزئی نیز صورت گرفته‎اند که از بین آن‎ها می‎توان به فرمان سه‎پره جدید و یک کنسول مرکزی با کنترل دارای صفحه لمسی جدید اشاره کرد. دکمه های بین خوشه ابزار دیجیتال و سیستم اطلاعات و سرگرمی نیز حذف شده‎اند تا به این صفحه نمایش ظاهر منسجم‎تری بدهند.

200

آپشن‎های موتور تا حد زیادی بدون تغییر خواهند ماند، اما این کمپانی قادر است مدل جدید خود را با مجموعه‏‎ای از واحدهای شش سیلندر خطی ارائه دهد. انتظار می‎رفت که این موتورها فقط در کلاس E مورد استفاده قرار گیرند، اکنون احتمال دارد کمپانی مرسدس این گروه از موتورها را ابتدا در مدل جدید و با شکوه خود مورد استفاده قرار دهد.

ظاهرا قرار است مرسدس کلاس S جدید در اوایل سال آینده رونمایی شود، پس باید منتظر برگزاری نمایشگاه بین‎المللی اتومبیل در آمریکای جنوبی و یا نمایشگاه ژنو موتور باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا