مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصمیم جدی تویوتا برای در دست گرفتن بازار خودروهای هیبریدی در اروپا!

با فروش مناسب مدل‎های دارای پمپ بنزین برقی که 30% از کل فروش این کمپانی در اروپا را تشکیل می‎داد، کمپانی تویوتا تصمیم به حفظ این روند و تثبیت موقعیت خود به‎عنوان غول خودروهای هیبریدی دارای پمپ بنزین برقی گرفت.

کارل شیلشت معاون اجرایی تویوتا در اروپا طی گفتگویی با مجله اتوکار اظهار داشت: «فروش محصولات ما در سال 2015 و در اروپای غربی 10% افزایش یافته و میزان کل آن به 874،000 دستگاه رسیده است.

toyota-aims-biggest-hybrid-eu-brand-7

شیلشت اطمینان دارد که مدل‎هایی از جمله یاریس و آئوریس به پیشرفت هرچه بیشتر کمپانی کمک می‎کنند، زیرا مدل آئوریس 3% از بازار سهام را شکسته و در رده چهارم پرفروش‏ترین خودروهای خانوادگی کوچک اروپایی قرار خواهد گرفت. مدل یاریس نیز با وجود گذشت 5 سال از تولید آن از لحاظ فنی، هنوز فروش بالایی دارد.

شیلشت خاطر نشان کرد: «در میان 270،000 خودروی فروخته شده هیبریدی طی سال گذشته، 60% از فروش مدل آئوریس در اروپا به فروش خودروهای هیبریدی دارای پمپ بنزین برقی اختصاص داشتند و 40% از آن نیز مربوط به فروش مدل یاریس بود. سفارشات ثبت شده برای خودروی کراس‎اورجدید RAV4 حدود 40% از کل فروش ما را تشکیل داده، اما به اندازه کافی کالا از کارخانه دریافت نمی‎کنیم.»

درحال حاضر تویوتا هیبرید RAV4 موقعیت مناسبی برای ورود به عرصه رقابت خودروهای اروپایی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا