مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروتازه‌هاخبر

رندرهایی از نسل جدید ولوو XC90 منتشر شد؛ پرچمدار ایمنی، برقی می‌شود!

و سرانجام، ولوو سوئد تصمیم گرفته تا نسخه جدید بزرگترین شاسی بلند خود را با تغییرات فراوان معرفی کند. براساس اطلاعات و تصاویر منتشر شده، می‌توان فهمید که قرار است تا XC90 از سال آینده، از سبک طراحی جدید ولوو بهره‌مند شود.

در طراحی جدید XC90، شاهد تغییراتی گسترده‌ای در نماهای جلو و عقب هستیم. باتوجه به فرم خاص جلوپنجره، قطع به یقین این خودرو برقی خواهد بود. در چراغ‌های جلو، همچنان نماد چکش وجود داشته و به نوعی این نماد، جزو یکی از امضاهای ولوو است. در نمای عقب، دیگر خبری از چراغ‌های عمودی کشیده نبوده و به احتمال زیاد، قطعه پلاستیکی دو چراغ را به هم وصل کرده است. همچنین از اصلی‌ترین تغییرات در نمای خارجی، حذف دستگیره‌های مشهور به آسان بازشو بوده و شاهد نصب دستگیره هایی با الگو جدید هستیم.

بیشتر از این، اطلاعاتی از نسل جدید ولوو XC90 منتشر نشده است. حال باید صبر کرد و دید تا خودرویی که نسل قبلی‌اش به عنوان ایمن‌ترین خودرو جهان معرفی می‌شد و در ایران بدلیل برخی کم‌کاری‌ها، چندین دستگاه از آن دچار آتش سوزی شد، چه آینده‌ای خواهد داشت!

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا