مکمل بنزین
گوناگونخبر

تویوتا کمری NASCAR با قیمتی بالا در حراج eBay!

مجددا یکی از دیوانه‎کننده‎ترین مدل‎‏های کمری تولید و به فروش گذاشته شده است. در سال 2010 و در شهر شارلوت ایالت کارولینا کمپانی‎های RK Motors و تویوتا، کمری نسخه NASCAR را به انجمن بازار تجهیزات تخصصی (SEMA) ارائه کردند. اکنون این خودرو با قیمت 160،000 دلار در وب سایت eBay برای فروش گذاشته شده است. این اولین باری نیست که کمری آگهی فروش داده، بلکه در سال 2013 نیز محصولات خود را حراج کرد و در آن موقع یا به فروش نرسیده یا اینکه قصد فروش مجدد آن را دارد. وسوسه شدیم که نگاهی به لیست eBay از کمپانی RK Motors بیندازیم. با وجود اینکه قیمت 160،000 دلاری برای تویوتا کمری بسیار زیاد است، اما این خودرو نیز یک خودروی معمولی نیست.

574537

ویژگی‎های نسخه NASCAR کمری عبارتند از: موتور 5.9 لیتری V8 با قدرت 680 اسب بخار که تمام این قدرت را به چرخ‎ها منتقل می‎کند. سیستم کنترل تمام عملکردهای آن بصورت انتقال دستی شش سرعته بوده و با وجود اینکه اصل طراحی آن برای مسابقه است، گنجایش حمل 4 نفر به‎عنوان یک خودروی لوکس را دارد. جنس کابین خودرو از چرم بوده و برای صندلی‎ها سیستم کنترل قدرت تعبیه شده و سیستم تهویه مطبوعی دارد. RK Motors این خودرو را بی‎نقص ساخته و کیلومترشمارهای آن فقط عدد 17مایل را نشان می‎دهند. با تمام این تفاسیر، قیمت تویوتا بسیار بالاست. اما مجددا یادآور می‎شوم که این خودرو یک اتومبیل مسابقه‎ای و جاده‎ای NASCAR با امکانات کامل است.

574542

این خودرو دارای اگزوز کناری بسیار عالی و رول کیج چهار نقطه‎ای است. نمی‎توان انکار کرد که اسپویلر درب آن بسیار جالب‎توجه است.

با 160،000 دلار می‎توان یک آکورا NSX بدون آپشن خرید. البته انتظاار داریم قیمت نهایی کمری برای فروش کمتر از 160،000 دلار باشد. RK Motors سعی داشت که این خودروها را زودتر به فروش برساند اما موفق نشد و حال پس از سه سال قصد تخلیه انبارهای خود را دارد. خوشبختانه این خودرو را در لیست کریگزلیست (Craigslist) نیز قرار داده‏‎اند. امروزه این سایت مکان مناسبی برای فروش اتومبیل‎های سوپراسپرت است.

بدون شک این خودرو فروش خواهد رفت، اما نه با این قیمت!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. شما که فرق nascar و tuning رو نمیدونید چیه چرا الکى از خودتون اطلاعات در میکنین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا