مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

شرایط فروش جدید لاماری ایما (عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده) اعلام شد

آرین پارس موتور، به تازگی شرایط پیش فروش مرحله سوم شاسی بلند جذاب خود؛ یعنی لاماری ایما را همراه با افزایش قیمت رسما اعلام کرد.

این مرحله پیش فروش که همانند مرحله اول تماما در وبسایت سامانه یکپارچه فروش خودرو دولت در سایت iranecar صورت خواهد گرفت؛ از روز چهاری شنبه 16 شهریور 1401 به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

قیمت جدید لاماری ایما

مهمترین نکته این پیش فروش افزایش قیمت لاماری ایما از 1 میلیارد و 79 میلیارد تومان به 1 میلیارد و 94 میلیون تومان است.

در این شرایط فروش که به صورت کاملا نقدی اعلام شده است، خریداران می‌بایست پس از اعلام نتایج قرعه کشی توسط سامانه تخصیص یکپارچه خودرو و البته تایید وزارت صمت، کل مبلغ را یکجا به حساب شرکت واریز نمایند.

لازم به ذکر است بر خلاف مرحله اول که تنها رنگ سفید این خودرو قابل انتخاب بود، در این مرحله لاماری ایما در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری به فروش میرسد. در  این شرایط فروش سود مشارکت و سود انصراف وجود ندارد. البته جریمه دیرکرد تحویل خودرو به صورت سالیانه 36 درصد یا ماهانه 3 درصد به جای 1 درصد در مرحله پیشین از سوی آرین پارس موتور اعلام شده است.

تحویل این خودرو 90 روز کاری زمان نیاز خواهد داشت.

  • همچنین در این طرح فروش، ظرفیت مجزایی برای طرح جوانی جمعیت وزارت صمت نیز درنظر گرفته شده است!

شرایط فروش لاماری ایما

 

شرایط فروش لاماری ایما

مشخصات لاماری ایما فاز یک

همانطور که پیش‌تر هم گفته شده بود، لاماری ایما مجهز به موتور 1.5 لیتری GDI است. موتوری که با اتصال به گیربکس 7 سرعته دو کلاچه تر، توانایی تولید 197 اسب بخار، قدرت و 285 نیوتن متر، گشتاور را دارد. البته ذکر این نکته مهم است که در این تیپ، قابلیت تیپ ترونیک یا همان حالت دستی گیربکس، وجود ندارد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا